Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 54
![]() |
Ketolyseprodukter Dr.torkilHar vært inne på nettbutikken din og sett på utvalget dere har. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyseprodukter Dr.torkilDet er vel pga. holdbarhet, tenker jeg. Litt vanskelig å sende ut ferske pølser som skal ligge kaldt. Men jeg vet ikke. Har lyst på ketolysepølser selv men de har ikke her heller.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyseprodukter Dr.torkilSå vidt jeg har forstått er det heller ikke Torkil og Ketolyse som lager disse pølsene? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: God mat!
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyseprodukter Dr.torkilNei det er jo sant! Det er ikke firmaet hans som lager dem, han har et samarbeid med butikker og slaktere (?) rundt i landet, som lager dem etter hans oppskrift.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ketolyseprodukter i Bergen/omegn? | solsikke | Ketolysekuren | 3 | 11-01-08 08:04 |
Ketolyseprodukter er nå å få kjøpt i Bærum | Ullabulla | Ketolysekuren | 3 | 06-11-07 07:04 |
Ny pris på ketolyseprodukter ... | Kokosbolla :o) | Ketolysekuren | 8 | 16-09-07 11:50 |
Ketolyseprodukter selges | Neanine | Ketolysekuren | 10 | 14-09-07 07:32 |
Ketolyseprodukter I 150 Meny-butikker? | Torkil | Ketolysekuren | 32 | 03-05-07 19:36 |