Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Endelig

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-04-08, 18:41   #1
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg
Cool

Endelig

Etter 7 eller 8 uker på ketolysemat så har jeg de siste dagene blitt likegyldig når det gjelder mat og er ikke sulten lenger, spiser mindre porsjoner, spiser sjelden opp. DEt tok altså meg/min kropp å finne utav dette såååååååååååååååååååå mange uker. Kroppen min var vel hysterisk for at den ikke skulle få mat den men jeg lurte den derHar jo prøvd i flere år å få bort de 10-12 kg som kom snikende da jeg slutta å røyke + prolaps etter prolaps snek seg inn og jeg ble passive over lengre perioder Men nå er det jo herlig å oppleve den der følelsen av at mat ikke er alt. Har hatt det slik de siste dagene og jeg som før leste oppskrifter døgnet rundt og tenkte dette kan jeg lage, dette kan jeg lage, tenker heller nå, uff det gidder jeg ikke nå, er jo ikke sulten. Så det blir til at jeg tar meg et pat slingser med ost eller en boks med krabbe, ( fant en god på Rema)presser over noen dråper sitron og masse majones, nam.... det er digg. Så nå er det bare å vente på at vektnedgangen skal komme snikende også da blir jo alt perfekt, men self..... så skal jeg ut å reise i begynnelsen av mai, 1 uke med sol og varme men hva gjør jeg med ketolysemenyen da Blir jo litt mer av det gode i glasset når en har sommer og sol for kun 1 uke, maten skal gå tålig bra, men værre med kosedrikken Noen som har tips og råd?

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 21:14   #2
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Endelig

Hei
Vin, rom og cola light.( sjekk sukkerinnhold i rommen på www.vinmonopolet.no) gin og tonic light (fås i syden kh ukjentt) gin og sprite zero.
Jeg gikk ut fra at det skulle være noe med alkohol.
God tur
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rød palmeolje - endelig i Norge! themonk Lavkarbo generelt 7 02-03-08 00:41
Hurra! Endelig skjer det noe! paprika Livets lyse side 11 03-05-06 12:17
endelig slank eipa Dr Lindbergs 2 13-09-04 13:15

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.