![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 44
![]() |
LavkarbopikeneLurer på om det er noen som har noe å anbefale av produktene til lavkarbopikene. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!!
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LavkarbopikeneAlle skryter veldig av tortillasene, jeg har enda ikke fått smakt dem men skal bestille et lass derfra nå i sommer. Samme med pitabrødene (mange sier de smaker bedre enn vanlige pitabrød!) og pizzakneckisene. Atkins-barene (de de har som ikke selges i norske butikker) er driiitgode, jeg smakte dem for noen år siden og ble helt hekta. Endelig fås de tak i her i Norge også. :hyper: Ja, og så har du Cavalier-kjeksene, de med kanel. De er fantaaastiske, spesielt til ostekakebunn osv. Men det er nok litt karbs i de da.
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Sv: LavkarbopikeneKan anbefale tortillaene, ja! De heter Mama Lupes og er knallgode! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Sv: Lavkarbopikene
Dette kan jeg skrive under på! Og jeg som ikke engang liker tortillas |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Sv: LavkarbopikeneMen det er utsolgt i nettbutikken deres gitt. Lavkarbokafé ser ut til å ha dem da. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 54
![]() |
Sv: LavkarbopikeneÅh.. nå ble jeg glad.. Har nemlig bestilt 2 pk pita og 2pk tortilla fra lavkarbo cafe i dag og lurte på om det kom til å bare være helt bortkastede penger eller om det ville være godt.. Høres ut som om jeg har gjort et godt kjøp da |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
![]() |
Sv: LavkarbopikeneTortillaene og pitabrødene er kjempegode, men vil ikke anbefale å bestille pita derfra. Det tar for lang tid, de jeg kjøpte derfra var blitt ganske tørre. Synd, men det er jo ikke deres feil at ting tar tid.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandefjord
Alder: 54
![]() |
Sv: LavkarbopikeneÅh... det var dumt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
![]() |
Sv: LavkarbopikeneJeg bestilte de fra netrition, de var ferske og fine. Og billigere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Sv: LavkarbopikeneLavkarbopikene er jo i oppstartsfasen da, da er det ofte dyrere. Tviler på at de sitter med svære overskudd nå, akkurat. Får de flere og flere kunder, går vel prisene ned. Jeg betaler gladelig litt ekstra for å støtte NORSKE slike butikker slik at vi slipper den hersens møkka-tollen og lignende. Men det er meg.
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
![]() |
Sv: LavkarbopikeneBare så det er klart: jeg er helt for Lavkarbopikene! Butikken er kjempeflott, og jeg er kunde der. Skal definitivt handle mer fra dem! Ca alt er dyrere i Norge, så jeg forstår det. Jeg forstår også at når et bakverk skal importeres, fortolles, bestilles, sendes, så tar det tid. Og da blir det tørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Sv: LavkarbopikeneJa det er typisk Norge. Først må vi betale toll for å få kjøpt varer det faktisk ikke er mulig å få tak i her i landet, og når vi endelig får tak i varene, må vi betale like mye pga. norske avgifter og regler. Halleluja!
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 44
![]() |
Sv: LavkarbopikeneTusen takk for mange tilbakemeldinger....blir nok nødt til å bestille ja!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|