Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

sukkeralkoholer og karber

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-08, 23:05   #1
mocca75
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 48
Innlegg: 43
mocca75 er på en erverdig vei

sukkeralkoholer og karber

Er redd jeg kanskje har gått i en stor karbo felle
Men ei veninne av meg som er ei vellykka karboslanker, sa at sukkeralkoholene i innholdsfortegnelsen på eks sukkerfri sjokolade eller drops, skulle man trekke fra karboene.Eks 50 karber hvorav 48 er sukkeralkoholer. 50-48 blir da 2 karber. Da satt man igjen med rett antall karber pr 100 gram. Dette fordi sukkeralkoholer ikke påvirker blodsukkeret som igjen fører til at man legger på seg. Leste dette i en lavkarbo bok som jeg fikk låne av henne. Sjokoladen er søtet med maltitol som skal være bra når man går på lavkarbo.
Stemmer dette , eller er jeg helt på viddene og gått i en gedigen karbofelle? Ikke bli sint på lille meg hvis det viser seg at jeg tar heeelt feil... Da må jeg bare slutte m å spise slikt svineri

__________________


mocca75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 23:08   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: sukkeralkoholer og karber

Det stemmer at sukkeralkoholer trekkes fra

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
sukkeralkoholer og karber mocca75 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 16-06-08 23:53
For få karb'er? karbolia Ketolysekuren 13 29-04-08 10:32
Kan noen av dere eksperter kommentere menyen min denne uka? Tette80 Ketolysekuren 7 03-05-07 15:11
Alkohol i julen friflex Lavkarbo generelt 34 23-12-04 23:14
SPØRSMÅL OM INDUKSJON Huldr Induksjonen 14 03-12-04 01:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no