![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
"Syden"Vi drar til syden om noen dager og jeg kjenner at det kan blir vanskelig å holde meg til lavkarbo da. Ikke anbefalt å spise salat osv.... hva er beste ferietipsene deres på lavkarbo??+ Komemr til å savne å kunne ta meg en is bla.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: søker! Muligens atkins??
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "syden"Jeg spiser is i "syden"... men er jo bare på mallorca og/eller kanariøy |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Sv: "syden"er jo mye godt kjøtt fisk etc. be om ekstra grønnsaker og ta sjansen på litt salat...og melon og spkeskinke, tapas osv går vel fint. En liten is om dagen tåler u om du legger inn litt trim? Litt vin og.. ferie er ferie. Kjøp deg probiotika (snille bakterier- helsekost/apotek) og ta dette daglig så går det nok bra..Jeg hadde med meg fiberrik til frankrike for å motstå finbrødet..
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: "syden"ja, jeg tenker jeg skal hive med meg et lavkarbo brød/boller i kofferten. Sikkert ikke dumt.... Anbefalinger er å holde seg unna salat pga at det vaskes i vann fra spring stort sett. Og springvann skal en ikke ha i seg... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: søker! Muligens atkins??
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Sv: "syden"vet...men jeg gjorde nå det og det gikk fint. Så tok jeg en genever eller en akvitt hver dag...drepte vel alle bakterier i systemnet! hihi
![]() |
![]() |
#6 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Sv: "syden"
Har bodd i Spania i 3 år og har pr i dag aldri blitt syk av verken salater eller springvann. Har blitt matforgiftet på ferie i utlandet, men da har det vært pga at kjøtt ikke har vært godt nok stekt. Altså kylling |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva skal jeg spise i syden? | luringen | Lavkarbo generelt | 28 | 20-06-10 16:38 |
Syden ... hva da? | anneca | Ketolysekuren | 4 | 07-11-07 20:08 |
Atkins på ferie/ - i syden | litajenta | Lavkarbo generelt | 7 | 30-01-06 20:34 |
Norge vs Syden.... | HP | Generell diskusjon | 3 | 05-06-04 22:16 |