Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nikotintyggiser

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-07-08, 23:37   #1
JanP
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2008
JanP er på en erverdig vei

Nikotintyggiser

Hei. Er det noen som vet om karboinnholdet i Nicorette nikotintyggiser?

JanP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 21:13   #2
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Nikotintyggiser

Aner ikke, men de tyggisene veier nå ikke så mye, så det kan ikke være så mange gram karbo. Antar at de er søtet med xylitol som har lav GI og påvirker blodsukkeret lite. Ville ikke bekymret meg et sekund om de tyggisene siden du bare skal spise de midlertidig til du er røykfri. Lykke til.

Gammel 19-07-08, 21:34   #3
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Nikotintyggiser

Opprinnelig lagt inn av JanP, her.

Hei. Er det noen som vet om karboinnholdet i Nicorette nikotintyggiser?

For noen år siden var det en svensk undersøkelse som fant sammenheng mellom snus og fedme. Da ble det sagt at "all tobakksbruk påvirker stoffskiftet, som igjen kan påvirke vekten". Vet ikke om nikotintyggis har samme effekt på stoffskiftet som tobakk, men det virker som det kan være en risiko for at det påvirker vekten selv om det ikke inneholder karbohydrater.

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.