Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mat & Helse

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-07-08, 17:13   #1
Sense
Medlem

Sense sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sense er ny på veien

Mat & Helse

Har forstått det slik at dette er et blad som støtter et lavkarbokosthold, stemmer det?

Finnes det andre blad?

Går det an å abonnere på Mat & Helse?

Gammel 17-07-08, 19:24   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mat & Helse

Jepp det stemmer det. Jeg abonnerte på det før, men sluttet etterhvert da jeg synes de har tapt seg MYE de siste par årene pga. all reklamen. De har mange knallbra artikler, men det er FOR mye reklame i bladet, bla. for tull som slankepiller og diverse, noe som trekker ned seriøsiteten veldig. Synd.

Du kan abonnere på det ja:

www.matoghelse.no

Gammel 17-07-08, 20:42   #3
Sense
Medlem

Sense sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sense er ny på veien

Takk

Jeg hater når blader blir proppet med mye reklame, så da vet jeg ikke om jeg gidder å prøve....

Hva leser dere ellers da?

Gammel 19-07-08, 10:10   #4
Trixie
Medlem

Trixie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Trixie er ny på veien

Du får kjøpt Mat & Helse på Narvesen bla., så forsøk bladet før du avviser det. Jeg abonnerer og er kjempefornøyd med bladet, synes ikke det er proppet med reklame.

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 12:15   #5
Løvetann
Medlem

Løvetann sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Du får kjøpt Mat & Helse på Narvesen bla., så forsøk bladet før du avviser det. Jeg abonnerer og er kjempefornøyd med bladet, synes ikke det er proppet med reklame.

Helt enig, vi har abonnert fra første nummer og har hatt masse nytte av Mat & Helse! Hvis du bor i nærheten av et bibliotek kan du jo be om å få se de siste numrene - det er helt gratis! Vi har tatt vare på bladene og tar dem stadig fram.

Mat & Helse er det mest seriøse innenfor feltet "moderne tanker om ernæring" og de som står bak er jo ideologisk veldig engasjert i saken.

- Reklame er jo noe vi må leve med i alle blader og aviser, hvis vi skal få kjøpt dem til en overkommelig pris …

Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 23:28   #6
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg er klar over at reklame må til, og jeg synes bladet ellers er knallbra og verdt å lese. Men jeg synes faktisk det er FOR mye reklame i bladet, når ca. annenhver side i HELE bladet er proppet med reklame, og til og med for slankepiller og lignende. Vet at det ikke bare er jeg som reagerer og som har stoppet abonnementet pga. dette. Men for all del, bladet ellers er supert, skulle bare ønske de kunne dempe reklameinnslagene LITT, men det har de sikkert ikke råd til, ikke vet jeg. Jeg abonnerte fra 1. bladet i 2002 jeg også, og fikk det i posten i ca. 2 år før jeg stoppet det. Kan ikke huske at det var SÅ mye reklame i det i begynnelsen, tok nok litt av etterhvert.

Gammel 20-07-08, 05:41   #7
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Jeg abonnerte på Mat og Helse i litt over 2 år og jeg syntes det ble for mye gjentakelser på reportasjene etterhvert derfor sa jeg opp. Jeg reagerte også på mye useriøs reklame som ikke har noe med ett sunt kosthold å gjøre. Irriterende å lese om mye tull og fanteri i reklamen når bladet ellers er så seriøst. Men som sagt, det begynte å bli vel mye repriser på saker og ting så det var vel hovedgrunnen til at jeg sa opp.

Men jeg gå mora et ett års abonnement istedet da.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Magasinet Mat & Helse BiggestLooser Generell ernæringsdebatt 6 27-06-06 22:19
Om mat og helse (ikke bladet!) Huldr Fysisk og mental helse 1 17-03-06 10:10
Er det noen som har Delfiakakeoppskriften fra Mat & Helse? HP Kake/dessert og snacks 2 23-12-05 07:48
Mat i barnehagen guro Barns kosthold 39 18-10-05 12:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.