Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Situasjonsrapport

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-08-08, 22:58   #1
ElinPelin
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oppland
ElinPelin er på en erverdig vei

Situasjonsrapport

Har nå vært på denne kuren i 7,5 uker. Har fortsatt ikke fått skaffet meg noen vekt, og måler meg ikke. MEN...resultatene merkes. Passer mitt gamle tøy, fasongen føles bra og kommentarene har begynt å komme. Formen er på topp, energien strutter og livet føles lett på flere måter. Denne kuren er jo bare fantastisk. Har vært i ketose uavbrutt siden starten, litt rart egentlig for jeg her hatt 3 utskeielser. To ganger på jordbær, og en gang på litt brød. Tåler vel litt karber da, uten å gå ut av ketose. Drikker MYE pepsi max og, uten at det påvirker noe. Vekta går ned, humøret opp.

Tok blodprøver forrige uke. Fikk svar i dag. Var litt spent på kolesterol og sånn. Legen fullroste meg for sunn livsstil og kunne bare konstatere supre verdier på alt. Dette er virkelig gøy.

ElinPelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 23:04   #2
Ista
Sperret

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 42
Ista er ny på veien

Sv: situasjonsrapport

Dette var super lesing.Her ser man virkelig hvor fine resultater denna kuren gir.Jeg har det likt som deg jeg,vært i uavbrutt ketose siden oppstart 24.juni!Drikker pepsi jeg også.Jordbær har vært desserten i sommer ( men jeg har veie mani,så jeg har ikke overskredet inntake da..Men kost meg med det ofte )

Masse lykke til videre med kuren.Skulle ønske jeg ikke hadde vekt eller målbånd i huset,det er noe herk å klare å la være,MEEN jeg merker at jeg veier meg mindre å mindre,siden så å si alle av di gamle klærne passe!!Denne kuren er super,jeg sprer budskape til alle som spørr.Har fått noen jeg kjenner på denne kuren tilogmed!

Ista er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish..... Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 08:55   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Gratulerer

Flott å lese

Lykke til videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 13:25   #4
Pocahontas
Medlem

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Lambertseter, Oslo
Alder: 50
Pocahontas er ny på veien

Morsomt å lese om slike opplevelser!!
Takk for at du deler og stå på!

Marianne, som også er fornøyd.

Pocahontas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.