Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hedmark
![]() |
Hvilken farger skal denne sticksen være?KAn noen hjelpe? Jeg har målt 2 kvelder på rad nå, ene gangen var den lys rosa, neste litt mørkere. Blir så forvirret her inne. Når forbrenner man fett, når drikker man for lite vann,og når han jeg spist for mye karbohydrater? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan / hvilken farger skal denne sticken være??Hvis du har utslag på stiksen betyr det at du har ketoner i urinen. Det spiller ingen rolle om stiksen er rosa eller lilla. Utslag er utslag. Dersom stiksen er veldig mørk kan det bety at man har drukket lite vann. Det er nødvendig å drikke godt med vann for å forbrenne fett.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Gjøvik
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Hvordan / hvilken farger skal denne sticken være??Riktig farge er ikke noe å bekymre seg om, utslag er utslag. Om du havner helt på den mørkeste fargen som står på boksen, så bør du drikke mer. Inget utslag, så se igjennom hva du har spist og dra ned på karboene noen dager, står om det i boka. Ikke værre. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 67
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farger skal denne sticksen være?Der slo jeg deg med noen sekunder Skippy.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hvilken farger skal denne sticksen være?Jeg målte to ganger i går, ene gangen tidlig på dagen da var den ganske mørk (hadde nesten ikke drukket noe) målte så igjen seinere på kvelden når jeg hadde drukket en god del og da var den mere mellomrosa synes nå jeg.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er denne sjokoladen for god til å være sann? | Pocahontas | Ketolysekuren | 6 | 08-07-08 13:05 |
Juhu, sticksen er rosa:) | quebec | Ketolysekuren | 9 | 04-06-08 08:49 |
Skal vi være så mette? | smilefjes | Eurodiett | 6 | 07-05-08 20:06 |