Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordland
![]() |
Ketolysekueren med datter på 10 uker. Good or bad??Jeg startet på ketolysekueren for 5 dager siden. (-2 kg til nå |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolysekueren med datter på 10 uker. Good or bad??Jeg ville absolutt ikke gått på ketogene dietter som fullammende nei. Ikke bare fordi det ikke er forsket nok på, men fordi man ofte raser ned i vekt på slike dietter, og da kan a) melken forsvinne etterhvert og b) miljøgifter fra fettet som frigjøres for raskt kan forurense melken. Jeg kan jo ikke tvinge deg til å slutte, men jeg synes dette er litt risikosport og det er ikke verdt å gjøre noe "galt" bare for å gå ned i vekt i en så sårbar periode. Generell lavkarbo (feks. Lindberg) er ypperlig for ammende. Cluet er å ikke gå ned i vekt for raskt, det er ikke bra for melken.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolysekueren med datter på 10 uker. Good or bad??Ammehjelperen her stemmer i det Iset sier!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
4 uker, hva nå? | aggie | Ketolysekuren | 5 | 12-03-08 16:48 |
Les i Hjemmet: Mor og datter går ned 55 kg | Torkil | Ketolysekuren | 45 | 22-02-08 08:41 |
Good Calories, Bad Calories av Gary Taubes | Blomsterpotta | Bøker om ernæring og helse | 0 | 10-02-08 17:19 |
Look good - feel good! | Marianne | Fysisk og mental helse | 6 | 21-09-04 20:46 |