Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysenybegynner!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-01-09, 19:29   #1
Liseki
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Røyken
Liseki er på en erverdig vei

Ketolysenybegynner!

Nå som jeg leser endel her inne, ser jeg at jeg muligens gjør noe feil? Jeg visste ikke at de var superviktig å få i seg mest mulig fett, og heller ikke at gulrøtter er fyfy.. Jeg blir så usikker! Tydeligvis mye jegburde visst. Men har allerede gått ned 1,8 kg siden lørdag, så må jo gjøre noe riktig? I tillegg begynner jeg å bli syk.. tett i hele systemet! Er det vanlig i begynnelsen, eller er jeg i ferd med å pådra meg den sedvanlige influensaen i disse dager? Pleier nemlig aldri å bli syk...
HJEEEELP

WOW! Dette går jo racerfort
Liseki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 19:33   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysenybegynner!

Hei.

Ja fett er veldig viktig på denne kuren.
Ikke gulrot.

Er nok sikkert forkjølelse på tur

De vanlige bivirkningene av ketolysekuren er bl. uvel, svimmel osv. Men dette står det skrevet om i boka. For du har vel den?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 19:41   #3
Liseki
Juniormedlem

Takk for svar.. Nei, jeg har gått ut fra en bok som heter "De beste GI-oppskriftene", og der stod det ingenting om mye fett.. kanskje jeg burde hatt den boka, ja...

Gammel 13-01-09, 19:42   #4
Liseki
Juniormedlem

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Hei.

Ja fett er veldig viktig på denne kuren.
Ikke gulrot.

Er nok sikkert forkjølelse på tur

De vanlige bivirkningene av ketolysekuren er bl. uvel, svimmel osv. Men dette står det skrevet om i boka. For du har vel den?

Takk for svar.. Nei, jeg har gått ut fra en bok som heter "De beste GI-oppskriftene", og der stod det ingenting om mye fett.. kanskje jeg burde hatt den boka, ja...

Gammel 13-01-09, 19:44   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Liseki, her.

ja viss du skal følge ketolysekuren så er nok det viktig For der står jo "reglene" og masse tips osv...Mange bibiliotek har den, en del menybutikker.
Du finner info om kuren, forhandlere her: www.ketolyse.no

Gammel 13-01-09, 19:48   #6
Liseki
Juniormedlem

ja viss du skal følge ketolysekuren så er nok det viktig For der står jo "reglene" og masse tips osv...Mange bibiliotek har den, en del menybutikker.
Du finner info om kuren, forhandlere her: www.ketolyse.no

Okei, da skal jeg gå til anskaffelse av den Men, jeg får fortsette som jeg har gjort hittil da! Har hørtat den virker hvis du plutselig får ekstremt dårlig ånde, og det kan jeg hvertfall skryte på meg hehe.. Og jeg prøvde ketosestix idag også, og de viste "spor 0,5", har det noe å si hvilket "stadie" stixen viser jeg er i? eller er jeg i ketose uansett, hvis den ikke er på første stadiet..?

Gammel 13-01-09, 19:50   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Er det utslag på stix, så er du iketose. Fargen har ingen betydning.

Man kan være i ketose opptil 50 karber om dagen, men det er ikke dermed sagt man går ned i vekt. Ketolysekuren baserer seg på 15/20 karber, fordi mange må så langt ned for å gå ned i vekt

Gammel 13-01-09, 19:52   #8
Liseki
Juniormedlem

Er det utslag på stix, så er du iketose. Fargen har ingen betydning.

Man kan være i ketose opptil 50 karber om dagen, men det er ikke dermed sagt man går ned i vekt. Ketolysekuren baserer seg på 15/20 karber, fordi mange må så langt ned for å gå ned i vekt

Tusen takk for svar
De oppskriftene du har lagt ut, er de optimale for ketolysekuren?

Gammel 13-01-09, 19:54   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Opprinnelig lagt inn av Liseki, her.

Tusen takk for svar
De oppskriftene du har lagt ut, er de optimale for ketolysekuren?

Ja de er ketosevennlige Bruker de selv på kuren

Gammel 13-01-09, 20:17   #10
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Signerer det Gerd skriver til deg og få også tak i tablettene/vitaminene som hører til.
Alt kan du bestille på www.ketolyse.no eller kjøpe på diverse butikker rundt om.

Masse lykke til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 20:24   #11
Summergirl
Medlem

Hvor: Kristiansand
Summergirl er på en erverdig vei

Man kan være i ketose opptil 50 karber om dagen, men det er ikke dermed sagt man går ned i vekt. Ketolysekuren baserer seg på 15/20 karber, fordi mange må så langt ned for å gå ned i vekt [/quote] "Sitat Gerd"

Oi, har visst misforstått litt jeg. Trodde at hvis man var i ketose så forbrant man fett, og gikk dermed ned i vekt.
Phu......mye som skal leses og læres gitt ;-)

Summergirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 20:29   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Ja det er mye å sette seg inn i Men det går seg til
Man lærer litt etterhvert. Blir nok aldri utlært

Gammel 13-01-09, 21:03   #13
Summergirl
Medlem

Hvor: Kristiansand
Summergirl er på en erverdig vei

He he, ja til tider så føles det nesten som en heldagsjobb.........
Men gøy å lære nye ting, og ett er iallefall sikkert, - uten Lavkarbo.no og alle de fantastiske menneskene her inne så hadde jeg lagt rimelig tynt an.
Håper at jeg blir så pass dreven i "gamet" etterhvert at jeg også kan være til nytte for alle ferskingene (og alle andre også såklart) som kommer med alskens spørsmål.
All honnør til dere ;-)

Summergirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.