Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2008
Alder: 41
![]() |
hva skjer???hmmm..merkelig greier,vekta går ned,cm rundt låra går ned.... men magen har gått ned en eneste cm! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 53
![]() |
Sv: hva skjer???Jeg er ingen ekspert, men har opplevd det samme selv. Jeg har opplevd at man i perioder kan bli litt oppblåst av mye salat, kjøtt og fett, og i tillegg til å slite litt med sjeldne dobesøk, holder magen stand. Heldigvis har dette blitt bedre med en gang jeg har kommet på do, og magemålene har tatt et hopp nedover:-) Kroppen er heller ikke så genialt laget at man raskest går ned der man vil det mest |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: hva skjer???føles så rart,med tanke på sist jeg dreiv på..da raste cm som bare det.. hmm,får smøre meg med tålmodighet |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hva skjer???overgang av diett endrer bakteriene i magen. Før laget jeg luft av egg, nå gjør jeg det av karbo. Jeg følte meg oppblåst en 4 uker for deretter å forvinne helt |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
![]() ![]() |
Sv: hva skjer???Magen er den som krymper senest hos meg, lårene begynte først, deretter armene. Tror det er noe med hvordan vi kvinner er, men bare tror. Noen forsvinner magen fort hos, andre går det tregere, slik som hos meg.
![]() |
![]() |
#6 |
Supermoderator
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hva skjer???Måler du deg ofte? Hvis du gjør dette hver uke så kan det nok være litt lite motiverende til tider, man krymper ikke så fort i cm hele tiden og så lenge vekta går nedover så minker du iallefall. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: hva skjer???har begynt å måle meg samtidig som jeg veier meg..kanskje jeg burde slutte med det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Supermoderator
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hva skjer???Eg personlig ville målt meg sjeldere, kanskje en gang i måneden. Selv har eg målt meg 2 ganger siden eg begynte i mai i fjor |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva er det som skjer her da? | quebec | Ketolysekuren | 3 | 05-06-08 21:28 |
Hva skjer`a...???? | cathrine | Generell diskusjon | 1 | 04-04-08 08:36 |
Kva er det som skjer med meg? | Konkelimonke | Ketolysekuren | 2 | 03-05-07 12:51 |