Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

hva skjer???

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-01-09, 22:02   #1
lura
Medlem

Medlem siden: May 2008
Alder: 41
lura er på en erverdig vei

hva skjer???

hmmm..merkelig greier,vekta går ned,cm rundt låra går ned.... men magen har gått ned en eneste cm!noen som har noe fornuftig svar på det?gått på lavkarbo tidligere,da hadde jeg ikke det problemet her

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:08   #2
Tariana
Juniormedlem

Tariana sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 53
Tariana er ny på veien

Sv: hva skjer???

Jeg er ingen ekspert, men har opplevd det samme selv. Jeg har opplevd at man i perioder kan bli litt oppblåst av mye salat, kjøtt og fett, og i tillegg til å slite litt med sjeldne dobesøk, holder magen stand. Heldigvis har dette blitt bedre med en gang jeg har kommet på do, og magemålene har tatt et hopp nedover:-) Kroppen er heller ikke så genialt laget at man raskest går ned der man vil det mest, men vær tålmodig så er jeg sikker på at cm krymper:-)

Tariana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:13   #3
lura
Medlem

føles så rart,med tanke på sist jeg dreiv på..da raste cm som bare det.. hmm,får smøre meg med tålmodighet

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 01:08   #4
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 53
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

overgang av diett endrer bakteriene i magen. Før laget jeg luft av egg, nå gjør jeg det av karbo. Jeg følte meg oppblåst en 4 uker for deretter å forvinne helt

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 09:20   #5
Anitra
Seniormedlem

Anitra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Magen er den som krymper senest hos meg, lårene begynte først, deretter armene. Tror det er noe med hvordan vi kvinner er, men bare tror. Noen forsvinner magen fort hos, andre går det tregere, slik som hos meg.

Gammel 16-01-09, 09:46   #6
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Måler du deg ofte? Hvis du gjør dette hver uke så kan det nok være litt lite motiverende til tider, man krymper ikke så fort i cm hele tiden og så lenge vekta går nedover så minker du iallefall.

Magefettet er nok dessverre det som sitter hardest på kroppen

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 10:10   #7
lura
Medlem

har begynt å måle meg samtidig som jeg veier meg..kanskje jeg burde slutte med det?heller måle annenhver uke eller no.

Gammel 16-01-09, 10:23   #8
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Eg personlig ville målt meg sjeldere, kanskje en gang i måneden. Selv har eg målt meg 2 ganger siden eg begynte i mai i fjor
Men stopper vekta å gå ned vil eg nok måle meg oftere, ca en gang i måneden tenker eg

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er det som skjer her da? quebec Ketolysekuren 3 05-06-08 21:28
Hva skjer`a...???? cathrine Generell diskusjon 1 04-04-08 08:36
Kva er det som skjer med meg? Konkelimonke Ketolysekuren 2 03-05-07 12:51

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.