Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Noen som er ivrige på Fedon her?Etter å ha lest litt frem og tilbake. Prøvd ketolyse eller dvs boka til thor fosseide(litt mer karber enn ketolyse) så har jeg funnet ut at det ikke er noe for meg. Jeg går fort ned i vekt o.l men går like fort opp igjen og gjerne mer når jeg ikke følger kuren. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som er ivrige på fedon her?Jeg prøver å følge fedon konsekvent (hvertfall en periode, mulig jeg tar en krmapetrekning med ketolyse senere), men jeg er dårlig til å skrive i journalen min.. SKal skjerpe meg
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: May 2006
Hvor: Molde
Alder: 63
![]() |
Sv: Noen som er ivrige på fedon her?Hvorfor ikke følge ketolyse/atkins/foseide/skaldeman til du er fornøyd med vekten. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman / Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: Noen som er ivrige på fedon her?
Nå er det rimelig stort hopp fra Fedon til vanlig norsk kosthold da. og alle dietter passer ikke for alle. å si at man enten bør spise skaldeman e.l eller spise "vanlig" syns jeg er rimelig ekstremt.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: May 2006
Hvor: Molde
Alder: 63
![]() |
Sv: Noen som er ivrige på fedon her?
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman / Lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Tar i mot hjelp....
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Sv: Noen som er ivrige på Fedon her?Jeg var Lindberger lenge, men gikk ikke ned nok på sikt(og skeiet litt ut fordi jeg av og til fikk sukkersug), så jeg har tildels vekslet mellom Fedon og ketolyse.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som er ivrige på Fedon her?Jeg driver med Fedon nå! Er ikke så veeeldig dreven enda, har alltid masse jeg lurer på - men ser litt på det som en læringsprosess jeg da |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen som har lest Barn i balanse av Fedon Lindberg | Chamomilla | Lavkarbobøker | 8 | 12-10-08 11:55 |
Noen som vil starte på Fedon med meg? | Marita | Dr Lindbergs | 68 | 30-09-08 23:41 |
Fedon kurs-noen som har erfaring? | Hilde3 | Dr Lindbergs | 8 | 13-01-07 18:54 |
Noen som har anelse på hvor mye karbo det er i Fedon burgern på BURGERKING | rel0ad | Lavkarbo generelt | 8 | 10-09-06 13:00 |
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? | Aadna | Generell diskusjon | 2 | 02-08-06 00:15 |