Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Matforvirret

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-02-09, 19:40   #1
Wilma
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 51
Wilma er på en erverdig vei
Unhappy

Matforvirret

Hei
Når resten av familien gomlet potetgull og sjokolade fikk jeg plutselig litt hetta og bare måtte ha noe godt. I desperasjon piska jeg kremfløte og strødde på med 10 gram valnøtter og en skje sukkerfri jordbærsyltetøy. Nå har jeg helt angst for å ha gått ut av ketose....Får ikke kjøpt nye stiks før mandag. Hva tror dere? Har jeg begått en kjempetabbe? Har vært flink jente på kur i 9 dager og gått ned 4 kg. Er det forresten OK å spise bacongull?

Wilma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 19:44   #2
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Matforvirret

Opprinnelig lagt inn av Wilma, her.

Hei
Når resten av familien gomlet potetgull og sjokolade fikk jeg plutselig litt hetta og bare måtte ha noe godt. I desperasjon piska jeg kremfløte og strødde på med 10 gram valnøtter og en skje sukkerfri jordbærsyltetøy. Nå har jeg helt angst for å ha gått ut av ketose....Får ikke kjøpt nye stiks før mandag. Hva tror dere? Har jeg begått en kjempetabbe? Har vært flink jente på kur i 9 dager og gått ned 4 kg. Er det forresten OK å spise bacongull?

ta det med ro , det går helt sikkert bra ,ingenting er ødelagt,
bacongull kan du spise ,men se på posen hvem som er uten karbo

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 20:09   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Er det forresten OK å spise bacongull?

Bacongull og rømmedipp!

Gammel 07-02-09, 20:12   #4
tufsa83
Medlem

tufsa83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 41
tufsa83 er på en erverdig vei

Hei

Tror IKKE du er ute av ketolysen nei!! Det du nevner er jo noe du kan spise, uten problem!!!
Bacongull kan du også spise, med dip om du vil tilogmed!!
Fortsett sånn du!!
Sjokolade med høyt kakao innhold kan du også spise litt av!!!

flink er du

tufsa83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på ketolyse :) Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 20:30   #5
Wilma
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 51
Wilma er på en erverdig vei

Tusen takk folkens....kjenner at den dårlige samvittigheten begynner å slippe tak!

Wilma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 20:35   #6
tufsa83
Medlem

tufsa83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 41
tufsa83 er på en erverdig vei

Tusen takk folkens....kjenner at den dårlige samvittigheten begynner å slippe tak!

No worries går HELT sikkert fint.
Værre med meg som har drukket COLA og spist saltsild idag, så du trenger ikke ha dårlig samvittighet gitt.hehe..

tufsa83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver på ketolyse :) Svar med sitat
Svar

Emneord
krem og bacongull

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.