Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Hei, jeg har et spørsmål om ketoseKan ein gå ned i vekt med ketose sjøl om ein ikkje er "overvektig"? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: david kirsch
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Hedmarken
![]() |
Sv: Hei, jeg har et spørsmål om ketoseJeg har en BMI på 25,51. Har gått ned 3 kg siden jeg begynte, da hadde je en BMI på 26,57. Jeg håper da virkelig d er mulig for oss som ikke skal ned så mange kilo også. Jeg håper å få en BMI på ca 22. Liker ikke de ekstra kiloene jeg har. Men de er ikke lette å få av! Derfor startet jeg med lavkarbo for 5 uker siden. Har nå bestilt ketolyseboken, og håper jeg lære litt. For jeg har stått stille de tre siste ukene :-( Dette var ikke til mye hjelp. Men da er vi da to i litt samme båt :-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men heller vel mot Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hei, jeg har et spørsmål om ketoseDu vil nok ikke legge på deg av kuren. Men du vil ikke få et vekttap i samme fart som oss som har vært/ er veldig overvektige. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Spørsmål om ketose | kamp | Atkins kosthold | 3 | 12-02-09 18:57 |
Jeg er i ketose, noen spørsmål | ratatouile | Ketolysekuren | 3 | 17-02-08 09:57 |
Ketose? Et par spørsmål | Kokkosbolla | Ketolysekuren | 12 | 13-11-07 14:18 |
ketose - et spørsmål | roseblood | Lavkarbo generelt | 8 | 30-05-06 19:25 |
Spørsmål om ketose | Jenny | Lavkarbo generelt | 3 | 27-05-05 23:28 |