Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

KH i kebab

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-02-09, 10:48   #1
Kpia
Juniormedlem

Kpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Kpia er på en erverdig vei

KH i kebab

Hei,
Er det noen som vet hvor mye KH det er i kebab? Skal jobbe overtid ikveld, og da tenkte jeg å bestille kebab og bare spise kjøtt og salat-uten mais,da.

Har lest ketolyseboka, men husker ikke nå om produkter som er søtet med Maltitol er noe vi på Ketolyse-kuren kan spise?

Noen som har lyst til å forklare meg nøye-hvordan jeg klarer å legge inn en vekt-linjal. Jeg har forsøkt å klippe ut adressen som kommer opp når jeg har laget den ferdig, inn på Endre signatur, men får bare "invalide file" når jeg forsøker det. Er visst ikke så datakyndig som jeg trodde:::

Kpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 10:52   #2
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: KH i Kebab

Kebabsausen inneholder en del ting, så karbo innholdet kan nok være høyt. Men det kommer vel helt an på hva de bruker akkurat på den plassen du handler fra. Husk å ikke ha mais på....
Forøvig er det lurt å lage overtidsmat hjemme og ta med seg om man vet man skal jobbe seint eller rett videre utne å få spist middag hjemme

Gammel 12-02-09, 11:21   #3
lura
Medlem

Medlem siden: May 2008
Alder: 41
lura er på en erverdig vei

jeg pleier å spise kebab..vel og merke uten mais og pita,samt litt mindre sausfaller ikke ut av ketose,tror og innbiller meg at det er veldig mye fett i en kebab...

lura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank uten sult Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:03   #4
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lura, her.

jeg pleier å spise kebab..vel og merke uten mais og pita,samt litt mindre sausfaller ikke ut av ketose,tror og innbiller meg at det er veldig mye fett i en kebab...

Er det ikke mye karbo i selve kebabkjøttet da? Mener det er et farseprodukt...?

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 12:04   #5
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Jeg spiser også kebab uten pita med masse dressing, og gikk fint ned i vekt for det om (chilisaus og hvitløksdressing) Naam

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 18:02   #6
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Jeg kjøper frossen kebab i poser i Sverige og der står det 1g karbo!

Gammel 12-02-09, 18:17   #7
safran
Seniormedlem

safran sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Da er det ikke skikkelig kebab.

Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 18:27   #8
Aphrodithe
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Aphrodithe er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av lura, her.

Det sies at det er et vinglass fett i en kebab. Men sikkert ikke av det gode fettet da...

Aphrodithe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 21:21   #9
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Kebab kjøtt skal egentlig være lam. I sandnes her severes det med svinekjøtt, MYE bedre

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 14:48   #10
vossajinto
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
vossajinto er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Kpia, her.

Noen som har lyst til å forklare meg nøye-hvordan jeg klarer å legge inn en vekt-linjal. Jeg har forsøkt å klippe ut adressen som kommer opp når jeg har laget den ferdig, inn på Endre signatur, men får bare "invalide file" når jeg forsøker det. Er visst ikke så datakyndig som jeg trodde:::

Dersom du søker på "ticker" og/eller "signatur" så finner du nok mangen oppskrifter på å legge ut slikt.. De ligger også i "test"-delen av forumet..

For de fleste er det enkeste å bare copy&paste (kopiere) figuren du får når du har fylt ut alle tallene.. og lime den inn i vinduet man skal skrive inn signaturen på

vossajinto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 17:25   #11
Hell´s Chicken
Juniormedlem

Hell´s Chicken sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Hell´s Chicken er på en erverdig vei

Sv: KH i kebab

Kebab er en favoritt når gleden over kokkeleringen er på et lavmål her i huset. Er generelt mistroisk til farseproduktet men elsker kylling og lammekjøtt-kebab !
Dropper pitabrødet, men bruker sausen.
De av dere som vil være helt sikre: meny og andre velassorterte butikker selger en krydderpose som heter nettopp Kebabkrydder.
Mariner eget kjøtt og lag egen rømmedressing + chillisaus evnt.
Et annet tips jeg fant på en taco-tråd her inne var å erstatte pitaen med et blad kinakål..works for me

Hell´s Chicken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketosebasert diett Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kebab i Oslo reodorfelgen Spørsmål og svar 4 25-05-08 14:46
Fett i kebab tnutt Nyheter / media 1 16-05-08 17:10
Kebab Tøffa Optimal Ernæring 1 11-10-07 15:06
Kebab-dressing? Charmtassen Generell diskusjon 6 08-02-07 23:41
Kebab ? Larsie Lavkarbo generelt 18 15-02-06 00:41

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.