![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 59
![]() |
Fedon og fettJeg vendte meg til tanken om at fett er bra etter å ha satt meg inn i ketolysekuren og ketosemat. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fedon og fettDu skal kunne spise opp mot 72 karber pr dag uten å måtte begynne å kutte i fett. (Ifølge Optimal Ernæring, boka "Bedre uten brød") Dette følger jeg, men prøver å ligge på ca 50 karber om dagen for sikkerhets skyld. Dette fungerer veldig fint og jeg bruker myyye fett. Kanskje det passer bedre med Optimal ernæring for deg også, hvis du synes det er vanskelig å vite hvor mye fett du kan tillate deg på Fedon.?
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fedon og fettjeg spiser det jeg har lyst på av fett...men ikke så mye smør og fløte som ketolysere nei. jeg hart ikek lyst på det heller. Bruker det i matlaging så mye som jeg trenger. Liker best lettrømme etc jeg da.. bruker vanlig ost etc. Bacon spiser jeg.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
![]() |
Sv: Fedon og fettHvor kan jeg finne grunnleggende informasjon om OE? Jeg ønsker å unne meg LITT mer karbs enn på ketolyse, men samtidig ikke helt fedon... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ray Peat: Ja til mettet fett, nei til flerumettet fett | Solan | Generell ernæringsdebatt | 37 | 26-08-11 14:48 |
Hvorfor forbrenner man mer fett når man spiser fett? | Pelen | Ketolysekuren | 9 | 30-07-09 20:08 |
Hvor mye fett er fett nok? | Tinka | Ketolysekuren | 1 | 18-11-08 11:26 |
Sunt fett og usunt fett | Princez | Ketolysekuren | 8 | 18-03-08 21:03 |
Hvorfor gir fett inn, masse fett ut? | Fjonken | Spørsmål og svar | 23 | 15-02-07 17:13 |