Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Jeg syns det går greit.

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-02-05, 19:50   #1
Bamseline
Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Bamseline har en fantastisk aura rundt segBamseline har en fantastisk aura rundt seg

Jeg syns det går greit.

Jeg må si jeg syns det går veldig bra på ketogen dietten.

Jeg klarer å holde meg til spiseplanen, men jeg må innrømme at jeg tenker ofte på en liten bit sjokolade. men for meg blir en liten en til en stor en.

Jeg syns det er greit å holde seg til planen for det koster mer enn det smaker.
Har jo gått endel ganger på grete roede, og der ender det ofte med at man skeier ut.
For der gjør det liksom ingenting å spise sjokolade eller annet. Mens på denne kuren kommer man ut av ketose og det tar litt tid å komme inn igjen.

Flere som tenker/har det sånn?

Bamseline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 19:55   #2
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver (bortsett fra at jeg ikke er opptatt av om jeg er i ketose, men holder meg lavkarbo).

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 20:06   #3
LilNoor
Medlem

LilNoor sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 47
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Jeg har bare vært på Ketolyse kuren i en uke nå, men jeg savner noe friskt! Jeg har alltid vært en frukt elsker og jeg tror nesten jeg må ta å skeie ut i morgen med en appelsin, ellers så tørner jeg helt.

Ellers så har det gått forbausende bra må jeg si.

Gammel 23-02-05, 21:40   #4
boble
Seniormedlem

boble sin avatar

Hvor: buskerud
Alder: 52
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Det er en helt annen måte å slanke seg på,det er sikkert! Her kan man jo ikke bare bytte ut noen sunne kalorier med noen usunne og fremdeles holde seg innenfor dagsrasjonen. Egentlig like greit....

boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 01:00   #5
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av LilNoor

Jeg har bare vært på Ketolyse kuren i en uke nå, men jeg savner noe friskt! Jeg har alltid vært en frukt elsker og jeg tror nesten jeg må ta å skeie ut i morgen med en appelsin, ellers så tørner jeg helt.

Ellers så har det gått forbausende bra må jeg si.

Ikke noe lurt å skeie ut, selv om det er med en appelsin, LilNor. 100 g appelsin gir ca 10g karbohydrater (avhengig av hvor søt den er ) og selv så lite dekker nesten hele "dagsrasjonen " Hvis du f. eks. tar en båt går du ikke ut av ketosen, men får kjenne appelsinsmaken, men prøv heller f.eks DaJa sitron eller tropisk saft. Du kan også lage gele eller fromasj av dem slik boken viser. Disse er friske og gode!
Ønsker deg lykke til!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 09:44   #6
LilNoor
Medlem

LilNoor sin avatar

LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Hva er DaJa for no'?

Gammel 24-02-05, 11:55   #7
Bamseline
Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Bamseline har en fantastisk aura rundt segBamseline har en fantastisk aura rundt seg

Hun mener nok JADA. det er et saft pulver som du blander ut i vann. er ganske gode. Tror du får kjøpt de i vanlig butikk men også i helsekosten.

Bamseline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 13:02   #8
LilNoor
Medlem

LilNoor sin avatar

Vi har verken DaJa eller JaDa her i bushen, men jeg kjøpte meg Fun Light med Appelsin smak, og det gjorden susen! Takk for støtten!

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:15.