Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() |
Gi meg styrke! Følelse av å jobbe i motbakke, og ikke komme seg av flekkenJeg pleier å være så god på å tenke positivt. Og pep'e både meg selv og andre. Her inne også, jeg har mang en gang lest (og svart på) innlegg hvor folk opplever at vekten står stille.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Sv: Gi meg styrke!!! Følelse av å jobbe i motbakke, og ikke komme seg av flekken1. Du har tatt av deg, i følge tickeren, 11,6 kg! Fra BMI 28,2 til 24,3. DET er bra det! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gi meg styrke! Følelse av å jobbe i motbakke, og ikke komme seg av flekkenMen kjære deg, jente! Det er vel knapt en uke siden du postet et innlegg med et direkte gledeshyl som overskrift! Du har gått ned fem kilo på seks uker, og det er sinnsykt bra, særlig når man er så nær målet som deg! Tenk på det du! Jeg misunner deg vektnedgangen din, du aner ikke! Jeg har etter tjue kg nedgang, siden stått stille i snart ... TRE ÅR! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 41
Sv: Gi meg styrke! Følelse av å jobbe i motbakke, og ikke komme seg av flekken
TAKK!! Du treffer spikeren så til de grader på hodet... Jeg blir jo rent flau over meg selv, når du skriver som du gjør
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gi meg styrke! Følelse av å jobbe i motbakke, og ikke komme seg av flekken
Godt å høre! Og tro meg, du behøver ikke å være flau, jeg kjenner igjen behovet for å blåse ut litt i blant, og bare det i seg selv hjelper |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg er ny og vet ikke helt hvordan jeg skal komme igang | purple | Spørsmål og svar | 4 | 08-12-09 20:50 |
Sliter med å IKKE komme i ketose! | Megvel | Stoffskifte / hormonproblemer | 10 | 15-09-09 07:00 |
Sliter i motbakke for tiden | achillea | Ketolysekuren | 8 | 24-01-09 18:42 |
HJELP! Jeg klarer ikke komme i Ketose! | SkinnyToBe | Ketolysekuren | 3 | 23-10-07 11:48 |
Jobbe som hjelpearbeider | mofe | Generell diskusjon | 4 | 04-09-05 17:13 |