Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

snitzel

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-11-04, 11:58   #1
expresso91
Medlem

expresso91 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Møre
Alder: 45
expresso91 har en fantastisk aura rundt segexpresso91 har en fantastisk aura rundt seg
Question

snitzel

På rema 1000 får man kjøpt snitzel til ca 20 kr for fire stk..,med andre ord veldig billig og god middag..Det jeg lurer på er om noen veit hva disse snitzlene inneholder av karber? Det står ikke pr 100 g på dem men det står at det er blandingsprodukt,og at de inneholder karber, men alle vare gjør nå stort sett det

[/img]
expresso91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-11-04, 12:12   #2
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

I likhet med wienerpølser, middagspølser o.l. er Snitzler ett blandingsprodukt og dermed også ganske billige. Nevnte pølser inneholder ca. 6 g karbo pr. 100 g, men jeg vil tro at Snitzler inneholder mer da de er såpass billige. Regelen er; dess mindre rent kjøtt i en vare, dess billigere og mere karbo (og mindre sunt).

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.