Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Konspirasjoner eller butikk? 2Er dette en Konspirasjon? Eller bare god butikk? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: kroppens behov
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konspirasjoner eller butikk? 2Den store kolestrolbløffen er vel godt kjent her på forumet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Konspirasjoner eller butikk? 2
dette er nok min svanesang på denne webben,snart slipper dere å ergre dere! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: kroppens behov
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konspirasjoner eller butikk? 2Det har vært en mengde innlegg her på forumet som påpeker statiners manglende effekt og alvorlige bivirkninger. Det har også tidligere gjentatte ganger blitt påpekt legemiddelindustriens kyniske fokus på profitt på bekostning av folks helse. Statiner er bare ett eksempel. Offisielle diabetsråd og diabetesbehandling er et annet grelt eksempel. (Jeg tenker da på diabetes II.) Legemiddelindustrien tjener enormt mye penger. Det er klart de bruker mye midler på å sikre at de kan fortsette med det. De kjøper forskere, leger og annet helsepersonell for å opprettholde status quo. De er ikke interessert i folks helse. Like lite som våpenindustrien er interessert i varig fred. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Grillet kylling fra butikk? | Hapzen | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 7 | 17-09-08 23:20 |
Lavkarbo i butikk? | Nynne | Lavkarbo generelt | 0 | 17-03-08 15:25 |
Godteri man får kjøpt i VANLIG butikk | marithja | Generell diskusjon | 4 | 29-02-08 20:22 |
Hva er det folk egentlig har spist før åkre og butikk? | akarimar | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 6 | 24-07-07 14:52 |