Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Hva skjedde: Tung i låreneEtter å ha gått på lavkarbo i en uke opplevde jeg at lårene mine ble så vanvittig tunge. Jeg er ikke overvektig. Har trent regelmessig i mange år. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eventuelt andre
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 52
![]() |
Sv: Hva skjedde: Tung i låreneDet er ganske vanlig at når en går over på lavkarbo, blir trening utrolig mye tyngre. Jeg måtte slutte med joggingen helt. Dette er pga at kroppen må omstille seg til en helt annen måte å hente energi. Fra Glykogen til fett-forbrenning som er mye mer krevende. Det er bare å innstille seg på at en er noe satt tilbake og at en må trene seg opp igjen til denne type forbrennig. Det går kanskje 1-2 måneder så er en oppe på samme nivå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Hva skjedde: Tung i låreneHar opplevd akkurat det samme som deg, men det går over!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 5-25-70
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skjedde: Tung i låreneEn idé kan være å ta magnesiumtilskudd, dersom denne følelsen går over i kramper. Maten er nok dessverre noe mer utarmet enn den pleide å være, og det er dermed ikke uvanlig å få magnesiummangel på ketogen kost. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skjedde: Tung i låreneDet hjelper og innta mere fett også. Fett er hovedenergikilden vår på LCHF, så spis nok av det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
![]() |
Sv: Hva skjedde: Tung i låreneJeg er kanskje ikke så veldig godt trent, men er i ok form. Er i samme
![]() |
![]() |
#7 |
Sperret
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
![]() |
Sv: Hva skjedde: Tung i lårenesamme skjedde med meg, følte meg helt idiot på treningen. Er blitt bedre nå men sliter fremdeles, er gått 2-3 uker nå snart. Men som nevnt spis nok METTET fett |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Min
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Verking i lårene ... | Kiera | Lavkarbo generelt | 6 | 08-05-08 12:27 |
Tung i hodet - allerede? | Musamis | Ketolysekuren | 7 | 10-10-07 16:20 |
Skjedde a? | Klumpe | Spørsmål og svar | 11 | 06-12-06 16:18 |
Smerter i eggstokkområdet som stråler ut mot ryggen og nedover lårene.. | Iset | Fysisk og mental helse | 15 | 31-07-05 23:56 |