Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-09, 16:33   #1
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Og da mener jeg ikke pga mat. Jeg bruker langt mindre penger på mat nå enn før.

Men. Klærne ramler jo av! Jeg hadde ikke en truse som ikke datt av meg under buksene!. Og poff der forsvant flere hundrelapper bare på truser!

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 17:22   #2
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!



Jeg skifta nettopp ut HEEELE garderoben min. Ikke billig nei.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 17:53   #3
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Herlig følelse når klærne ramler av
Nå har jeg tatt vare på klærne fra før, de gamle som etterhvert hadde blitt for små.
I tillegg brukes symaskinen hyppig,- klærne tilpasses etterhvert. Jeg har masse klær nå og har nesten ikke kjøpt noe nytt.

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 19:01   #4
Zhadra
Seniormedlem
 
Zhadra sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 52
Innlegg: 704
Zhadra har en fantastisk aura rundt segZhadra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Men penger som det er artig å bruke, spør du meg

__________________



Min journal Min blogg
Zhadra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med litt mer fett / LCHF med litt mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 22:21   #5
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Heldigvis har jeg tatt vare på klærne jeg kjøpte for 2-3 år siden, dvs forrige gang jeg hadde en runde med ED og gikk ned 25 kg. Nå har jeg så smått startet å hente fram disse klærne, og også begynt å bruke noen av dem . Men undertøy har jeg jo måtte kjøpe nytt, og har brukt en del penger på dette de siste ukene - ALT jeg hadde er nå for stort og faller av for et godt ord . Men helt enig med Zhadra - dette er det bare artig å bruke penger på.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 13:53   #6
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Heldigvis har jeg en hel haug med klær i skapet som jeg har kjøpt i de siste årene for jeg "skulle slanke meg inn" i dem. Også ble det aldri noe av, hehe. Men nå passer disse klærne, og de skal få lov å passe enda en stund, selv om de har blitt altfor store i ræva og lårene. For jeg gidder ikke å bruke en hel masse penger på klær som passer i kanskje 1-2 måneder (har gått ned 4 str på 3 mnd). Da kan jeg heller bruke belte i buksene og sy dem inn der det går, hehe.

Men nytt belte må jeg nok ha, for mitt kule belte, kjøpt på butikk for store damer, har ikke nok hull lengre inn, så beltet får liksom ikke gjort sin misjon, det ramler av det også.

Men truser må man jo ha! Og BHer som passer

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 08:27   #7
Camz
Medlem
 
Camz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 136
Camz er på en erverdig vei

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Hehe, jeg er enig, har knapt et klesplagg igjen som passer Herlig

__________________



Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 11:13   #8
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Men. Klærne ramler jo av! Jeg hadde ikke en truse som ikke datt av meg under buksene! Og poff der forsvant flere hundrelapper bare på truser!

Hæhæhææ, dritbra! Åssen får'n til truser som detter av UNDER buksene?! *fnise hysterisk*

HÆRLIG følelse ja, Hillelille. Samma her, har brukt det siste halvåret på å fornye hele garderoben min, har tatt av 42 kilo og til og med SKOENE var blitt for store!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 17:05   #9
Mercudia
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 63
Mercudia er på en erverdig vei

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

For jeg gidder ikke å bruke en hel masse penger på klær som passer i kanskje 1-2 måneder (har gått ned 4 str på 3 mnd).


Nå må jeg spørre om noe jeg ofte har lurt på. Når du (gjerne innspill fra andre også) sier at du har gått ned 4 str på 3 mndr, har du da virkelig gått ned fra 46 til 38 (som et eksempel) eller teller du hver størrelse som to og har da gått ned fra 46 til 42? (Håper du/dere skjønner poenget mitt)

For å gå ned hele 4 størrelser i løpet av 3 mndr høres for meg nesten for utrolig ut

Mercudia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 17:30   #10
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Mercudia, her.

Nå må jeg spørre om noe jeg ofte har lurt på. Når du (gjerne innspill fra andre også) sier at du har gått ned 4 str på 3 mndr, har du da virkelig gått ned fra 46 til 38 (som et eksempel) eller teller du hver størrelse som to og har da gått ned fra 46 til 42? (Håper du/dere skjønner poenget mitt)

For å gå ned hele 4 størrelser i løpet av 3 mndr høres for meg nesten for utrolig ut

har gått ned ca 4 ekte størrelser, med doble poeng mellom

Ja, du det har vært hardt. Knallhardt. Sunn mat og knallhard trening 4-6 timer pr dag. Tok den for hardt ut da jeg bestemte meg for å gå ned, så jeg trente så hardt at jeg hadde ikke overskudd til noe som helst annet, bare lå å veltet på sofaen mellom øktene . Nå har ikke alle timene pr dag vært i helsestudio da, jeg har bikkje jeg jogger med med hver dag og går mye i fjellet og sånn. Men værtfall 3 timer i helsestudio pr dag.

Jeg er en feit spreking

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 17:33   #11
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Hæhæhææ, dritbra! Åssen får'n til truser som detter av UNDER buksene?! *fnise hysterisk*


Du veit, den feite rævva er jo borte vekke, så nå er alle buksene mine plass til to stykker i rompe og lår, og da får trusene fritt spillerom

Særlig i joggebuksene ruller trusa ned og drar med seg buksa i farta *sukk* alt man må tåle her i verden

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 17:51   #12
Mercudia
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 63
Mercudia er på en erverdig vei

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.


.....Sunn mat og knallhard trening 4-6 timer pr dag.

Steike!! Høres ut som et sinnsykt kjør Men gratulerer med råbra resultat. 4 -FIRE- størrelser ned i løpet av 3 mndr. Jeg er MEKTIG imponert!

Mercudia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 10:16   #13
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Det er faderullan dyrt å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Hillelille, her.

Særlig i joggebuksene ruller trusa ned og drar med seg buksa i farta *sukk*

Whatthef....?!

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dyrt med lavkarbokosthold? Up-and-down Lavkarbo generelt 4 13-09-08 22:31
Dyrt med lavkarbo?! Maskotten Oppskrifter 10 01-08-08 19:20
Dyrt? Jollers Lavkarbo generelt 22 24-02-08 14:41
Er det fryktelig dyrt med ... MorStine Ketolysekuren 16 23-05-07 10:11
Dyrt med lavkarbo sa dere ?? Nille Livets lyse side 2 14-08-05 16:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no