Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
![]() |
Menyforslag på Ketolysekuren!? Trenger litt hjelp her jegJeg er enda ikke så kjent her inne, og har ikke klart å finne noe om hva dere som er mest "dreven" spiser til daglig... Vil gjerne vite mer om hva og hvor mye dere spiser. Vet jo at ingen er like og alt det der, men går som nevnt tidligere ikke så veldig fort med meg derfor kjekt å få andres erfaringer! Kansje dette kan hjelpe meg med små justeringer som vil føre til økt vektnedgang i et litt raskere tempo |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
![]() |
![]() Sv: Menyforslag på Ketolysekuren!? Trenger litt hjelp her jeg...Heisann! Du, leste i boka at de karbene i de sjokoladene f.eks hos noen ble tatt opp i tynn/tykktarm, og at dette ikke var bra for vektnedgang... noen tåler det bedre enn andre, menkanskje det er noe av grunnen??? Han anbefaler jo å ikke bruke så mye søtstoff... Jeg har drukket en del light brus de siste dagene noe jeg skal slutte med, heller drikke sprudlevann |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Menyforslag på Ketolysekuren!? Trenger litt hjelp her jeg...I starten kan det hjelpe å følge menyforslagene i boka for å skjønne sammensetninger o.l.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Menyforslag på Ketolysekuren!? Trenger litt hjelp her jeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Menyforslag på Ketolysekuren!? Trenger litt hjelp her jeg...
Men syns menyforslagene i boka var "dårlige" ikke noe for meg... Er litt kresen på fiskemat etc. MEN jeg skal helt klart ta en titt på dem i forhold til mengde! Takk for tips |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Menyforslag på Ketolysekuren!? Trenger litt hjelp her jegJa, tror det er lurt å lese boka innimellom... nevnte bare sjokoladen fordi den inneholder disse "holene" eller hva du nå kalte de |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trenger litt hjelp nå | Nevrotica | Ketolysekuren | 5 | 09-05-09 14:14 |
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring | digger | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 22:35 |
Trenger litt hjelp her, please! (Spørsmål om Ketolysekuren) | Sugarjunkie | Spørsmål og svar | 13 | 18-01-08 21:44 |
Trenger litt hjelp nå | slankesmurfen | Ketolysekuren | 8 | 10-09-07 18:22 |