Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Oh yeah!

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-05-10, 20:33   #1
Tidl. medlem
Gjest

Oh yeah!

proteinbaren oh yeah! inneholder 12 netcarbs.. hva med å spise 2-3 sånne på en dag. er det litt mye karbo?

Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 19:04   #2
Soje
Juniormedlem

Soje sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Soje er på en erverdig vei

Sv: Oh yeah!

12 netcarbs betyr bare at det er 12g karb som er direkte fordøyelige. Resten er sukkeralkoholer som til en viss grad er fordøyelige. Varierer fra person til person.

Om det er for mye avhenger om du skal være i ketose, kalorinivå og hva annet du spiser daglig.

Soje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Med fornuften i behold Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 20:29   #3
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Kommer an på om du spiser Fedokost eller atkins.. Står begge deler i signaturen din Ikke OK på atkins, alt for mye karber. Kanskje OK på Fedon.

Hva skal du med 2-3 sånne om dagen? Høres ut som en kjempedårlig idè. En hver dag er for de fleste for mye søtstoff( vektstopper, mange blir dårlige i magen mm). Kan aldri erstatte skikkelig mat.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 11:58   #4
Tidl. medlem
Gjest

takk for svar. nei det er nok litt mye med 2-3 om dagen. Jeg bestillte en eske med 12 stk og de va så gode. men det va bare en kort periode da. Jeg har ikke bestemt mg for om jg skal kjöre atkins eller fedon. Men jeg er i allefall med i VK og passer på kaloriene.. Men jeg synes ikke det er nok. Selv om jeg ligger på lavt kalori-intak så merkes det ikke så mye på vekten. Jeg merker på vekten når jeg spiser mindre karbo, så jeg pröver o kutte ned på dem. Men jeg tror ikke jeg klarer å fölge noen av disse diettene til punkt o prikke. Men så lenge jeg spiser mer fett enn karbo så hjelper det på..

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Yeah, ned igjen elian Generell diskusjon 6 30-01-09 19:51

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.