Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Sukkeralkoholer som ikke tas opp i kroppen?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-06-09, 23:17   #1
Tagimpo
Medlem

Tagimpo sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Kristiansand
Tagimpo er på en erverdig vei

Sukkeralkoholer som ikke tas opp i kroppen?

Jeg skrev på et annet forum at jeg likte sjokoladen som hadde 19karbo og fikk dette til svar:

Sv: Atkins advantge sjokoladen

Det er kun 2 karber i den som skal telles. Det andre er sukkeralkoholder som ikke tas opp i kroppen. Jeg spiste den mye før, men nå orker jeg den ikke lenger Men den er god.

Så vær så snill å fortell meg om det er flere produkter i hyllene som inneholder karbohydrater som ikke tas opp i kroppen.

"Jeg går jo bare rundt i hyllene og ser på pakkningen om hvor mye karbo det er i de forskjellige produktene!"

Og hvis noen mener dette ikke stemmer som han skrev så fortell meg det også! hhehe, jeg fikk dilla på den og hvis jeg kan spise en hel sjokolade på lørdagen så gjør jeg heller det fremfor et bit! haha

Foresten, hvordan vet man om det er "sukkeralkoholer som ikke tas opp i kroppen" når det står på pakka at det er 19g karbo pr 100g og 16g av disse ikke er farlige??

Tagimpo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-06-09, 00:09   #2
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Sukkeralkoholer som ikke tas opp i kroppen?

Forsøk å søke på sukkeralkoholer som tittel under avansert søk. Det finnes omtrent et hundretalls tråder her inne som handler om dette

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fungerer ikke ketolyse på meg? Har jeg ikke nok fett på kroppen? KetoLinen Ketolysekuren 19 19-07-10 09:40
Kommer man til et punkt der kroppen ikke vil ned mer? Evah Ketolysekuren 4 29-01-09 14:31
Sukkeralkoholer Marij Ketolysekuren 2 24-10-08 18:03
Hvor lang tid bruker egentlig kroppen på å brenne ferdig alkoholen i kroppen? Photobscura Lavkarbo generelt 26 04-05-08 22:43

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.