Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
![]() |
pH mirakeletHallo i luken |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Min
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 63
![]() |
Sv: pH mirakelet
Jeg følger dette delvis men ikke 80/20 nå lenger. Jeg startet for 7 uker siden og spiste da kun grønsaker og litt kjøtt i 4 uker. Det var ganske slitsomt og jeg var helt tom for energi. I løpet av 5 . uken fik jeg lov å utvide med litt youghurt og bær og etter 6 uker litt fedon brød. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo i retninng Fedon
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
![]() ![]() ![]() |
Sv: pH mirakeletHei Martina! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: pH mirakeletJa jeg følger dette kostholdet. dvs prøver så godt jeg kan. Nå er dette vegetarisk diett, som kan diskuteres opp og ned.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: pH mirakeletJeg kjenner til en mann som har tatt dette super greens helt ut. Han var svært syk i starten og tok av mange mange kilo - jeg mener han tok av 15-20 kilo på få måneder. Jeg har aldri prøvd det men fikk inntrykk av at det som skjedde i den saken var at han hadde mye candida og diverse, som da førte til at kroppen stabiliserte seg når han fikk bukt med "småbugs", masse "småbugs". |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Jeg har lest deler av boken, ikke hele. Hvordan min behandler tolker ph-dietten er egentlig ikke opp til meg å avgjøre. Han mente at det var det jeg fulgte de 4 første ukene men at jeg nå gradvis går over på Fedonkosthold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Hvor: østfold
![]() |
det er din kropp, og slurver han med helsen din, er det ikke bare hans problem. jeg syntes du skal skaffe en ny. eller snakke med han.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
![]() |
Du er forsåvidt inne på noe der, men å argumentere mot hans synspunkter har jeg gitt opp. Han er så opptatt av "forskningsresultater" fra USA som han tolker til sin fordel, dvs at han har "rett," at jeg lar det gå litt inn det ene øret og ut det andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: pH mirakeletHei Martina! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
PH-mirakelet av Robert O. Young! | lindaalv | Bøker om ernæring og helse | 14 | 25-05-09 19:03 |