Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fruktte?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-10-09, 20:58   #1
Rottis
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 36
Rottis er ny på veien

Fruktte?

Er det karbohydrater i fruktte?

Rottis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 21:23   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Fruktte?

I de frukttène jeg har er det i allefall det

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 08:42   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Spørsmålet er om karbene kommer over i vannet eller om de forblir i posen!?!??

Gammel 07-10-09, 08:45   #4
Rottis
Medlem

Rottis er ny på veien

Hva med sort te med fruktsmak da?

Jeg er glad i te

Gammel 07-10-09, 08:50   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Frukt-te er helt ufarlig for deg hvis du drikker teen og ikke smugspiser teposer.

En pose veier under 1 gram, inkludert selve posen. Den absolutt største mengden karboer du kan få i deg etter en pose er dermed 1 gram forutsatt at hele posen bestod av karbohydrater. Det gjør den ikke og mesteparten av både innhold og pose er inntakt etter at du har drukket teen din, det er kun en liten del aromaer som har gått ut av posen og inn i vannet.

En annen ting er at denne teen hovedsaklig består av skall hvor det er mye aroma og lite fruktose.

Drikk så mye te du vil, du vil aldri klare å komme over din daglige karbogrense uansett.

Viste vi hadde hatt denne diskusjonen før!

Gammel 07-10-09, 08:53   #6
Rottis
Medlem

Rottis er ny på veien

Takk Kitt! Da skal jeg drikke te med særdeles god samvittighet! Jeg liker den heldigvis best uten søtning, så da har jeg intet å bekymre meg over.

Skal sies at jeg kjenner ei som "spiser" teposene.. Hun trekker teen og putter hele posen i munnen og suger på den.

Gammel 07-10-09, 08:55   #7
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Rottis, her.

Skal sies at jeg kjenner ei som "spiser" teposene.. Hun trekker teen og putter hele posen i munnen og suger på den.

Noen folk er rare!

Og nå tror jeg at jeg blir nødt til å sette på tv- vann!
Putter cocosa i teen min, jeg!

Gammel 07-10-09, 09:42   #8
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Men jeg mener at på min London friut&herb, så står det at næringsinnholdet gjelder en dl ferdig brygget te - eller noe.. jeg kan skrive av i kveld, så kan vi tolke sammen da.

Gammel 07-10-09, 10:05   #9
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Rottis, her.

Skal sies at jeg kjenner ei som "spiser" teposene..

Mora mi mauler kaffepulver... Kanksje de kan starte en klubb

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.