Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva gjør dere på vedlikehold?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-11-09, 14:17   #1
marithja
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 48
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Hva gjør dere på vedlikehold?

Nå må jeg begynne å tenke ut hva jeg skal gjøre for å holde vekta etter at jeg har nådd siste målet, ellers vet jeg av erfaring at vekta mi vil fyke oppover igjen.....MEN har da tenkt å fortsette å leve lavkarbo, det er jo god mat men ikke så ekstremt som nå tenkte jeg....Hvis jeg fortsetter som nå kommer jeg bare til å fortsette å gå ned og gå ned da eller vil det stoppe seg selv etterhvert?? (går ned 0,5-1 kg i uka nå) Og hvor mye vanlig mat kan jeg evt skeie ut med?Trener hardt 2-4 ganer i uka i snitt i tillegg.... Har spurt en gang før, men fikk ikke så mange svar hva gjør dere andre for å vedlikeholde? Liker litt den ideen om å leve lavkarbo 6 dager og karbo en dag- for da får jeg i alle fall stilt de lystene jeg evt. måtte ha på div fronter i karboveien....Men er det noen som kjører den?Ikke så vanskelig å gå ned i vekt- men GRUER meg for når jeg skal begynne på vedlikehold.....Takker og bukker til alle som kan hjelpe!

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 22:35   #2
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere på vedlikehold?

Jeg ville tatt en kikk på Fedon-kost, for eksempel - ingen karbohydrat-telling i og med at man ikke har en ketosetilstand å verne om, bare litt bevissthet i forhold til blodsukker / glykemisk belastning og sunt fett.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere med barn! Spiser ungene det samme som dere gjør? Polarlys Spørsmål og svar 10 07-08-08 13:54
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13
Hva gjør dere? Skorpia Lavkarbo generelt 0 19-03-04 21:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.