Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Kan jeg spise moccasjokolade på ketolysekuren?Som topic, fant en mørt kokesjokolade som heter Mocca, den inneholder 30g karboer, hvorav 30g er sukkerarter. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg spise Moccasjokolade på ketolysekuren?Sukkerarter = sukker, så det skal du helst ikke spise nei. Men sukkeralkoholer blir noe annet, de kan du trekke fra.
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: Kan jeg spise Moccasjokolade på ketolysekuren?Okei.. Takk for info.. Og jeg som hadde gledet meg..:P |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg spise Moccasjokolade på ketolysekuren?De med 70 % varierer litt, jo sterkere prosent jo mindre karber som regel. Jeg har bare sjekket Freia sine, og den med 70 % inneholder 34 karber per plate (100 gram), og den med 86 % inneholder 19 karber per plate, så jeg ville absolutt valgt den mørkeste. Smaker ikke så veldig forskjellig synes jeg, men 86 %-ern er bittelitt "tørrere". I bakst merker du ikke noe da.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Anton Bergs sukkerfrie sjokolade.. kan man spise mens man går på ketolysekuren? | watta | Lavkarbo generelt | 2 | 16-09-09 20:17 |
Hva skal jeg spise til lunsj på ketolysekuren i dag? | bankebenken | Ketolysekuren | 21 | 10-05-09 21:20 |
Kan jeg spise Läkerol på ketolysekuren? | Superslimithink | Spørsmål og svar | 1 | 19-09-08 16:36 |
Hvilke Fedonbarer kan man spise på ketolysekuren? | Lollypop! | Ketolysekuren | 3 | 05-09-07 14:50 |
Kan man spise Atkins bar på Ketolysekuren ? | Aquarius | Spørsmål og svar | 8 | 04-09-07 21:23 |