Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Jeg trenger hjelp! Mangler totalt motivasjon!

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-12-09, 00:11   #1
nyher
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
nyher er på en erverdig vei

Jeg trenger hjelp! Mangler totalt motivasjon!

Hei

jeg skal ned ca 7 kg. Begynte bra på lavkarbo, gikk ned 1 kg på en uke. Nå har jeg helt stagnert. Jeg syns det er vanskleig å holde meg til lavkarbo mår jeg ikke ser raskere resultater og jeg liker å gå ut i helgene. Sånn som selvbildet er nå hindrer det meg fra å gjøre ting. Vil desperat gå ned. Men jeg klarer det ikke......

nyher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindeberg Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 08:51   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger hjelp!! mangler totalt motivasjon!

Forstår godt din frustrasjon, men skal man ned i vekt må det forandringer til. Det å gå ut i helgene er vel ikke noe som harmonerer med noen form for diett.
Om du scroller nederst på denne siden ser du flere innlegg som handler om dette med motivasjon, kanskje du finner sparket du trenger her?

En annen ting du kan gjøre er å legge ut hva du spiser slik at du kan få litt innspill angående menyen din.

Klarer du å holde deg til dietten i 2 uker er jeg ganske sikker på at ting vil føles mye enklere!
Lykke til !

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger hjelp til motivasjon AnSoRa Ketolysekuren 5 16-04-09 21:24
Hjelp, jeg trenger oppmuntring og motivasjon GKS Ketolysekuren 25 02-03-09 22:12
Mangler motivasjon! blå blomst Lavkarbo generelt 12 26-10-08 10:55
Trenger hjelp til middag, -mangler fløte! Momsa Ketolysekuren 7 30-06-08 22:10
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.