Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Krympebloggen

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-01-10, 10:57   #1
raskall
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Alder: 53
raskall er ny på veien

Krympebloggen

Hei

Jeg har laget meg en blogg hvor jeg skriver om min vei mot et lettere liv. Siden slutten av november har jeg levd på et karbohydratredusert kosthold og gått ned 9 kilo.

I går opprettet jeg en blogg på webserveren min hvor jeg skriver en del om min livsstil. På onsdag skal jeg til Tonsåsen rehabiliteringssenter for overvekten. Jeg har snakket med dem og de sier det vil være fullt mulig å spise lite karbohydrater der også.

Uansett. Jeg ønsker meg så mange lesere som mulig av bloggen, så jeg håper dere her på lavkarbo kan hjelpe meg ved å stikke innom bloggen innimellom.

Adressen er: http://krympe.surrehuer.net/

Les om min prosess i Krympebloggen
raskall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 11:59   #2
BlirFjong
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 42
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Krympebloggen

Så gøy
Elsker å lese blogger, selv om jeg aldri kommer til å klare å dra i gang med å skrive selv. Er i alle fall gøy å lese

Stå på, dette klarer du! Er spent på hvordan det går på rehabiliteringssenteret også, har du mulighet til å skrive innlegg derifra tro?

BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 12:05   #3
raskall
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Alder: 53
raskall er ny på veien

Sv: Krympebloggen

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong, her.

Så gøy
Elsker å lese blogger, selv om jeg aldri kommer til å klare å dra i gang med å skrive selv. Er i alle fall gøy å lese

Stå på, dette klarer du! Er spent på hvordan det går på rehabiliteringssenteret også, har du mulighet til å skrive innlegg derifra tro?

Ja.. Det er trådløst nett på Tonsåsen og jeg skal ha med meg laptop. Det er faktisk oppholdet der som er hovedårsaken til at jeg startet opp bloggen. Jeg har bestemt meg for at det skal blogges hver eneste dag derfra.

Les om min prosess i Krympebloggen
raskall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.