Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Soyasaus og wasabi og syltet ingefærJeg har så lyst på sashimi, men er så usikker på om jeg kan bruke noe av tilbehøret, eller om jeg bare må spise lakseskivene uten noe stæsj. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketose
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: soyasaus og wasabi og syltet ingefær.Om du søker på feks soyasaus + næringsinnhold via kvasir eller google dukker innholdet opp |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Soyasaus og wasabi og syltet ingefærKikkoman skal ha en hvetefri soyasaus, om jeg ikke husker feil. Tror det er en flaske med grønn kork i stedet for rød. Wasabi som jeg har kjøpt har i alle fall kun inneholdt japansk pepperrot. Når det gjelder syltet ingefær er jeg usikker, altså. Har kjøpt sashimi på sushi-sjapper unntaksvis, og da må jeg innrømme at jeg har gitt litt beng, når det er snakk om så små mengder. Men skal du lage det selv er det jo så klart kjempebra å gå for å finne ingredienser som er mest mulig kurante. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Karbohydrat i ingefær | Bolla Piggsvin | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 6 | 22-01-10 11:38 |
Fersk ingefær | meksiko | Spørsmål og svar | 3 | 18-04-09 17:47 |
Hvor ille er dette syltet fra lerum? | Mellon | Lavkarbo generelt | 0 | 02-02-09 20:53 |
Fiskewok med ingefær | Bergrosa | Middag | 1 | 01-07-08 21:20 |
Wasabi- og ingefærtofu med sprø alfalfasalat | Marianne | Lunsj | 0 | 07-02-05 19:31 |