Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Skoleboller/skolebrød med kokosmel?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-02-10, 13:38   #1
Snehvit
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Alder: 42
Snehvit er ny på veien

Skoleboller/skolebrød med kokosmel?

Noen som har testet å bake skoleboller med kokosmel? Har så lyst på... Er så herlig skivær, og da frister det med sånne gode ting i nista...

Snehvit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ;D Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 14:07   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Skoleboller/skolebrød med kokosmel?

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ht=skolebr%F8d her finner du i allefall èn variant av lavkarbo skolebrød

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 16:10   #3
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Ser det står Heistad vaniljekrem i oppskriften. Er det noe spesielt med det merket og hvor får man kjøpt det? I vanlige butikker ? Har også sett i en annen oppskrift der det skulle være gele at det ble referert til Heistad. På forhånd takk.

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 16:21   #4
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Ser det står Heistad vaniljekrem i oppskriften. Er det noe spesielt med det merket og hvor får man kjøpt det? I vanlige butikker ? Har også sett i en annen oppskrift der det skulle være gele at det ble referert til Heistad. På forhånd takk.

Heistad-produktene får du i dagligvarebutikker. De har gele, sjokoladepudding, vaniljesaus og flere typer syltetøy Mulig de har annet også, men dette er det jeg får på Meny hos meg

Gammel 04-02-10, 16:24   #5
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Flott. Da får jeg ta turen til en Meny butikk hvis jeg ikke finner det andre steder i nærheten

Gammel 04-02-10, 17:36   #6
moochie
Medlem

moochie sin avatar

Hvor: Haugesund
Alder: 43
moochie er på en erverdig vei

Her får vi det på Meny, Mega, Obs, Rimi og Prix

moochie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 17:53   #7
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Skal se meg om i morgen. Har både Mega og Prix i nærheten så det er godt mulig jeg finner det der. Kjenner ikke til Heistad produktene. Er det stor forskjell på vaniljekremen derfra og Piano vaniljekrem?

Gammel 04-02-10, 19:28   #8
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Her, http://www.foodservice.no/dokumenter...d%20-%2005.pdf, kan du lese om Heistad og hvilke produkter de har
Sukkerfrie produkter som er greie på både lavkalori og lavkarbo

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 22:48   #9
Karissima
Seniormedlem

Karissima sin avatar

Supert. Hjertelig tusen takk

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skolebrød Lisbeth Bakst 33 24-11-18 12:49
Kokosmel Dietta Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 07-10-09 18:34
Kokosmel? trollfjord Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 27-02-09 15:59
Kokosmel cilemora Dr Lindbergs 2 01-11-07 18:14
Kokosmel cilemora Ketolysekuren 7 02-10-07 14:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.