Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
PCOS og karbohydratkontroll Lurer du på om du har rett kost? Et kontrollert karbohydratinntak ser ut til å ha gunstig påvirkning på denne hormonelle lidelsen. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2009
![]() |
PCOS og hudHei dere, jeg lurte på litt innspill eller råd på et velkjent PCOS-problem, nemlig kviser. Jeg går på lavkarbo; ideellt sett burde jeg vært i ketose, men overskrider nok litt de 20 gram om dagen (ikke mye tho). Leser på forumet her at lavkarbo gjør underverker for huden, mja-tja, sier jeg. Det er derfor jeg lurer på om noen her har erfaringer med det, er jeg dømt til å se ut som et kvisetroll pga PCOS'en til tross for lavkarbo kosthold? Sist redigert av Adlibitum : 09-04-10 kl 00:25. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysenybegynner
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
![]() |
Sv: PCOS og hudMin hud er helt klart blitt mye bedre, hormonene kommer under kontroll å vips mindre kviser |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PCOS og hudHuden blir helt klart bedre, men det kan ta laaaaaang tid avhengig av hvilket utgangspunkt du har. Her spiller både gener, hormoner og mengden med avfallsstoffer i kroppen hver sin rolle, og for meg tok det nesten 6 mnd fra jeg la om kostholdet til jeg ble kvitt kvisene. Nå kommer de bare hvis jeg stresser eller spiser for mange karber. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Sv: PCOS og hudDet tok lang tid for meg, før både byller og kviser forsvant... men nå er de så og si borte |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Etterlysning! (PCOS) | Tulla81 | PCOS og karbohydratkontroll | 53 | 23-05-08 14:24 |
PCOS og hud | jeef-micro | PCOS og karbohydratkontroll | 8 | 30-08-05 22:07 |
Pcos | jeef-micro | PCOS og karbohydratkontroll | 13 | 14-05-05 09:55 |
pcos`ere??? | gibistr2004 | Lavkarbo generelt | 3 | 28-04-04 20:57 |