Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Favoritt pizzafyll?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-02-10, 17:19   #1
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Favoritt pizzafyll?

Det lurer jeg på i dag. Hva liker du best å ha på pizzaen?

Mine favoritter er: tunfisk + løk og grillet kylling med peanøtter, gul paprika og rømmedressing. Mmmmm

Gammel 26-02-10, 17:31   #2
Vettel
Seniormedlem

Vettel sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Favoritt pizzafyll?

Kylling, peanutter og paprika?? Hver for seg ja, men sammen.....skeptisk kjenner jeg!

Min favoritter: biffkjøtt og bearnaisesaus! Mmmmm... Ikke prøvd på lavkarbo, da jeg ikke har spist pizza enda på nytt kosthold.
Sopp, løk, masse ost, oliven er også digg.

Tenkte faktisk idag på at jeg må forsøke lavkarbo pizza, men er så skeptisk til fiberhusk, her jeg bor er det noe de bruker i storindustri for at maten skal bli billigere. Og altså ikke en del av helsekost. Heller ikke johannesbrødkjernemel.

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:33   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Biffkjøtt, pepperoni, kjøttboller! Alt på en gang eller hver for seg, men alltid masse ost!
Og med rømme/hvitløksdressing, selvfølgelig!

Gammel 26-02-10, 17:36   #4
Monicah
Medlem

Monicah sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Monicah er ny på veien

terina fyll me kjøttdeig,så skinke, pepperoni, sopp og masse ost!

Monicah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:38   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Lager pizzasaus av grovhakka tomater, hvitløk og oregano.

Så hvitløksmarinert biffkjøtt, sprøstekt bacon, fersk skivet sjampinjong, løk, litt paprika.
Masse ost, oregano på toppen.
Hvitløksdressing er nammis.

Eller spekeskinke, løk, oliven, mozarella....

Bearnesaus på pizza er nyyyydelig

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:42   #6
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

kjøttdeig og reker liker jeg.....og gjerne mais og kjøttdeig....men nå er jo ikke mais aktuelt lengre da..
Med salsa på øff kørse....

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:42   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Åh, favoritten er helt klart tomatskiver, pesto og store mengder mozarella. Jeg tror jeg i perioder levde på Dr Öetkers mozarellapizza. Eller kylling bretagne og løk, i hin tid med nachos, men det er vel uaktuelt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:44   #8
Elizabethcita
Seniormedlem

Elizabethcita sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Tandoorimarinert kylling, løk, peanøtter, spekeskinke og jalapeños må vel sies å være favoritten...

Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:59   #9
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Peanøtter og kylling sammen er dynamitt! åååh, så godt.

Gammel 26-02-10, 18:03   #10
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Å, noen sa reker........

Lunsjresteuranten på Phuket Orchid Resort, Phuket, Thailand har verdens beste sjømatpizza! Åh, drømme.......

Det var noe som het Pizzabussen i Oslo for mange år siden. De hadde en pizza med reker som også var utrolig god. Har aldri funnet liknende eller klart å lage selv.....

Gammel 26-02-10, 18:15   #11
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Reker på pizza lager en helt utrolig god smak altså! Elsker det! Jeg bruker bare avrente reker i lake......

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 18:23   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det var noe som het Pizzabussen i Oslo for mange år siden. De hadde en pizza med reker som også var utrolig god. Har aldri funnet liknende eller klart å lage selv.....

Ja! Den husker jeg! Vi hang en del på Grønnlandshagen, og rett utenfor der sto en av disse Pizzabussene. Rekepizzaen smakte jeg aldri, var veggis, men det gikk ned en del av deres pizza margherita, i grunn! . Det tror jeg må ha vært den beste pizzaen jeg noensinne spiste.

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 26-02-10, 18:29   #13
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Jeg bruker lage pizza med barbequesaus på..(IKKE tomatsaus)
Som fyll har jeg bacon, gnyllik, barbequemarinert biff, ananas, rødløk og cherrytomater.

Pizza med barbequesaus er sååå godt at jeg troppa opp på Peppes Pizza med en prøvesmak bare for å få dem til å begynne lage det.

Gammel 26-02-10, 19:15   #14
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja! Den husker jeg! Vi hang en del på Grønnlandshagen, og rett utenfor der sto en av disse Pizzabussene. Rekepizzaen smakte jeg aldri, var veggis, men det gikk ned en del av deres pizza margherita, i grunn! . Det tror jeg må ha vært den beste pizzaen jeg noensinne spiste.

Tror det må ha vært noe med den tynne, stenbakte bunnen eller noe sånt!
Kan med hånden på hjerte si at jeg ADLRI har smakt noe som kan måle seg!
Ikke var det veldig dyrt heller! *mimre, mimre*

Gammel 26-02-10, 19:17   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Tror det må ha vært noe med den tynne, stenbakte bunnen eller noe sånt!
Kan med hånden på hjerte si at jeg ADLRI har smakt noe som kan måle seg!
Ikke var det veldig dyrt heller! *mimre, mimre*

Bra den er borte, så kan vi leve med minnene. Det hadde sikkert smakt æsj nå

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 26-02-10, 19:20   #16
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Bra den er borte, så kan vi leve med minnene. Det hadde sikkert smakt æsj nå

Snakk for deg selv!
Jeg hadde helt sikker holdt ut både det ene og det andre for bare en eneste gang til å smake den pizzaen med reker på!

Gammel 26-02-10, 21:31   #17
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det lurer jeg på i dag. Hva liker du best å ha på pizzaen?

Mine favoritter er: tunfisk + løk og grillet kylling med peanøtter, gul paprika og rømmedressing. Mmmmm

nei og nei. Jeg glemte fetaost sammen med kylling, peanøtter og gul paprika Fetaost må med.

Gammel 26-02-10, 22:04   #18
Mosepjusk
Seniormedlem

Mosepjusk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

... grillet kylling med peanøtter, gul paprika og rømmedressing...

Enig!

En annen favoritt er tacokrydra kjøttdeig, rødløk og salsa. Toppes med Creme Fraiche

Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 00:19   #19
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Min favoritter: biffkjøtt og bearnaisesaus!

Åh, det minner meg om Danmark... Har forøvrig laget lavkarbovariant med hell.

Det var noe som het Pizzabussen i Oslo for mange år siden.

Bra den er borte

Den er slett ikke borte. Den har bare flyttet opp i Åkebergveien. Heter fortsatt Pizzabussen selv om den nå ligger inne i en hjørnesjappe.

Gammel 27-02-10, 00:21   #20
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Den er slett ikke borte. Den har bare flyttet opp i Åkebergveien. Heter fortsatt Pizzabussen selv om den nå ligger inne i en hjørnesjappe.

Er desverre ikke det samme opplegget!
Fikk gubben til å kjøre langt og lengre enn langt for å kjøpe pizza til meg en gang i tiden, men ble SÅ skuffet at du vil ikke tro det!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pizza og Toro pizzafyll Lene:) Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 24-02-10 21:47
Pizzafyll med kjøttdeig fra REMA 1000 Jabba Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 21-01-10 18:12
Digg pizzafyll Anne Karin Frokost og kveldsmat 0 05-02-09 14:01
Toro pizzafyll Selma Ketolysekuren 7 30-11-07 10:53
Pizzafyll/tomatsaus/tacosaus Sugarpill Spørsmål og svar 1 07-11-07 14:31

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.