Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins produktkampanje til uka

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-01-05, 20:06   #1
Silvandar
Administrator

Silvandar sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Drammen
Alder: 48
Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Atkins produktkampanje til uka

Det dras det igang en reklamekampanje for Atkinsprodukter fra og med tirsdag i neste uke. Det var ihvertfall det kvinnen på min lokale Lifebutikk sa..

Hun regnet med at hun ville få inn produktene samme dag, og syntes det var litt knapp tid..

Gammel 05-01-05, 20:22   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Så kult da.... Bare synd vi får den engelske varianten og ikke den amerikanske... Men bedre enn ingenting er det så klart!

..å, du...? betyr det at de begynner å selge splenda i Norge?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 05-01-05, 20:24   #3
Silvandar
Administrator

Silvandar sin avatar

Silvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snillSilvandar er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Lise

Så kult da.... Bare synd vi får den engelske varianten og ikke den amerikanske... Men bedre enn ingenting er det så klart!

Får vi bakemix med den engelske varianten, skal jeg være glad..

Jeg vet ingenting om Splenda, annet enn at virkestoffet sukralose er godkjent fra og med 1. februar.. Treige, treige byråkrater som bruker lengre tid enn de egentlig har lov til

Gammel 05-01-05, 20:26   #4
NettaMamma
Medlem

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 43
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Kan noen fortelle meg hva splenda er??? (tenker blenda med en gang jeg- )

Gammel 05-01-05, 20:28   #5
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jupp, treige byråkrater...

Jammen bra de får inn sukralose nå som de tar ut steviaen... Selv om jeg heller ville hatt stevia da...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 05-01-05, 20:28   #6
Silvandar
Administrator

Silvandar sin avatar

Opprinnelig lagt inn av NettaMamma

Splenda er et veldig anvendelig søtningsstoff som har tatt markedet i USA med storm, og som trolig vil gjøre det samme her.

Gammel 05-01-05, 20:29   #7
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Splenda er 'sukker' vi bestiller fra Atkins... Består av sukralose og maltodextrin

Gammel 05-01-05, 20:40   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fikk akkurat en diger pose med Splenda fra broren min i USA - med mengde søtstoff tilsvarende 2,5 kg sukker....... men den veier nesten ikkeno ! Kult !

Nå skal jeg lage marsipan....... '
kan vel lage det fordi om jula er over vel ???

Gammel 05-01-05, 21:00   #9
Ulex
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 58
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Litt mer om Splenda: Det har vært på markedet i Canada og i Australia i årevis før det ble godkjent i USA, og er det søtstoffet som forfatterne av Protein Power Lifeplan anbefaler. De advarer forøvrig mot Aspartam (NutraSweet), som er mye brukt i norske lightprodukter.

Vennlig hilsen
Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 05-01-05, 21:28   #10
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Den engelske varianten?? Trodde det var de amerikanske, det er jo akkurat de samme jeg har pleid å bestille fra Atkins-shop.... Smakte helt likt og....

Gammel 06-01-05, 01:31   #11
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Nå skal jeg lage marsipan....... '
kan vel lage det fordi om jula er over vel ???

Man kan ALLTID lage marsipan

Gammel 15-01-05, 23:06   #12
Silvandar
Administrator

Silvandar sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Silvandar

Det dras det igang en reklamekampanje for Atkinsprodukter fra og med tirsdag i neste uke. Det var ihvertfall det kvinnen på min lokale Lifebutikk sa..

Hun regnet med at hun ville få inn produktene samme dag, og syntes det var litt knapp tid..

.. Og når jeg forhørte meg i slutten av denne uka, så fikk jeg høre at logistikken er kaos, Midelfart har ikke de fleste varene på lager og det er helt usikkert når de faktisk vil komme inn (dama forsøkte å praie EuroDiet på meg isteden).

Heia Midelfart!

Gammel 16-01-05, 12:05   #13
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Hvor: Sola
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Silvandar

.. Og når jeg forhørte meg i slutten av denne uka, så fikk jeg høre at logistikken er kaos, Midelfart har ikke de fleste varene på lager og det er helt usikkert når de faktisk vil komme inn (dama forsøkte å praie EuroDiet på meg isteden).

Heia Midelfart!

Å? Vi (Life) fikk dem inn på fredag, og jeg har sett dem på Narvesen i et par uker allerede.

Gammel 16-01-05, 17:35   #14
Silvandar
Administrator

Silvandar sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Iset

Å? Vi (Life) fikk dem inn på fredag, og jeg har sett dem på Narvesen i et par uker allerede.

Var Lifebutikk jeg var på.. Har dere fått inn bakemiks og alle produktene på den lista? (jeg fikk se utvalget av varer som skulle komme totalt når jeg var innom).

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Atkins & Armour mam Fysisk og mental helse 20 09-02-05 17:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.