Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Jeg SKAL skaffe meg boken, men må vente til litt gryn på kontoen, men ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-03-10, 20:44   #1
champion
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Stord
champion er på en erverdig vei
Smile

Jeg SKAL skaffe meg boken, men må vente til litt gryn på kontoen, men ...

KAn en spise så mye en vil av bacongull?? Paranøtter??
Jeg har funnet ut at SKYR er ok å spise. I følge ingrediensene så er karbohydratene 3,9 (dette er den med skogsbær) Er det noen andre som har noe innvendiger på denne? Er veldig glad i melkeprodukter, og det er et stort savn at jeg ikke kan ddrikke melk når jeg skal prøve meg på denne ketolyse kuren.. men men.. jeg skal heller klare meg uten melk vist jeg klarer å kvitte meg med disse kjærlighetshåndtakene og lårene

Er det noen andre enn meg som er litt lei av egg?? Jeg begynte forrige mandag og jeg kjenne at jeg må presse i meg eggene som jeg spoier (har prøvd å lage det i all forskjellig mulige varianter)

Alle kommentarer mottas med STOOOR takk

HA en fortreffelig kveld alle sammen!

Her burde det vel kanskje ha stått noe VELDIG lurt
champion er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 20:51   #2
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jeg SKAL skaffe meg boken, men må vente til litt gryn på kontoen, men...

Karbohydratene du får inn skal komme fra GRØNNSAKER, ikke fra Skyr, paranøtter og baconcrisp.

Gammel 29-03-10, 20:56   #3
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

og sånn når det er sagt, så kan du ta litt paranøtter og litt baconcrisp innimellom, men det er bare så og så mange karbohydrater du har til rådighet og de bør du fylle med grønnsaker så godt du kan

Gammel 29-03-10, 21:02   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Denne kan være grei å følge til du får boka, kanskje?

http://www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 00:57   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du kan jo begynne med å titte på disse:

Frokost/lunsj
Middag
Gerd oppskifter
Gerds frokost, kaker, tilbehør etc

Klikk på bildene, så kommer oppskriftene!

På første siden i Gerds journal ligger det også link til ukesmenyer.

Og:
Er ikke noe karber å snakke om i bacongull, da!
Men det er mye salt og noen vil nok si for mye proteiner til å spise ubegrenset, ja!

Skyr går an som kriseløsning en sjelden gang og paranøtter inneholder mye sunt fett og lite karber!

Gammel 30-03-10, 10:56   #6
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Sv: Jeg SKAL skaffe meg boken, men må vente til litt gryn på kontoen, men ...

men nå er det ganske stor forskjell på å inkludere disse matvarene i kostholdet etterhvert som man er inni det og har fått inn de gode vanene og det å starte hele det nye kostholdet med å knaske baconsvor, paranøtter og skyr.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal starte har ikke fått boken enda Dolly Ketolysekuren 2 03-03-07 19:37
Ble litt skuffet over boken jeg Bianca Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 26-01-06 22:03
Hvis du fikk 100.000 kr. på kontoen imorra..? mofe Generell diskusjon 14 23-07-05 22:46

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.