Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvorfor MÅ jeg lese boken?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-04-10, 20:10   #1
Hopsidaisy
Juniormedlem

Hopsidaisy sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Hønefoss
Alder: 45
Hopsidaisy er på en erverdig vei

Hvorfor MÅ jeg lese boken?

Hei! Helt ny her, og har gjort som dere sier (sjekket rundt for å se om jeg finner svar), men siden jeg ikke finner svar så spør jeg her.
Overalt så står det/anbefales det at man må lese boken for å skjønne hva som skjer i kroppen. Må inrømme at jeg ser med skrekk og gru på å lese denne boken da jeg har pensum til langt oppover ørene og eksamen rett rundt hjørnet.
Jeg tenker at det må da være greit å lese matvaretabellen og handle inn karbofri mat og spise det? Eneste jeg egentlig føler behov for å vite er at jeg går ned i vekt, liksom... Eller tar jeg helt feil? Er det derfor man bør lese boken, kanskje? hehe

Hopsidaisy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse....?? Nybegynner! Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:14   #2
4me
Medlem

4me sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 46
4me er ny på veien

Sv: Hvorfor MÅ jeg lese boken?

Jeg tenker man må nesten lese uannset hva det er for å skjønne hva det går ut på. Ta så kjøp boken og les litt og litt. Det spiller vel ingen rolle om du snur nettet opp og ned og leser eller kjøper boka og leser den? Den er lettlest og har få sider. Så ikke få panikk!

4me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:16   #3
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

DU må lese boken for å skjønne hvordan du skal spise, det skal maaaaaaange timer på nett til å lære seg akkurat hvordan du setter sammen kostholdet.

Noen får det til, bare kutter ned på karber og spiser seg mette uten å ha mere kunnskap, for en del av oss funker det absolutt ikke, der kommer kunnskapen inn og hjelper oss å forstå hva vi skal spise og hvordan sette sammen måltidene.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:39   #4
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Hei,
Boken er lettlest og kan også lånes på biblioteket. Jeg fikk beskjed om å lese boken før jeg begynte og det er jeg i ettertid glad for at jeg gjorde. På en måte er dette en helt ny måte og tenke sunt kosthold i forhold til hva man er indoktrinert med i fra Statens ernæringsråd.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:53   #5
Hopsidaisy
Juniormedlem

Hopsidaisy sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Hønefoss
Alder: 45
Hopsidaisy er på en erverdig vei

ÅÅÅÅÅ, okei da
Lover å lese. Men er på vei til butikken nå, med lang liste! Så jeg begynner å spise karbofritt uten å "kunne noe". Ønsk meg lykke til!
Takk for svar

Hopsidaisy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse....?? Nybegynner! Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:54   #6
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Lykke til!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger hjelp! Fins det andre alternativ enn å lese bøkene? Kan man lese boka på nett kei29 Spørsmål og svar 3 26-10-09 23:18
Vil du lese en god bok? ihaveadream Andre bøker 111 25-02-09 19:50
For de som vil lese ... stinasol Generell diskusjon 15 28-10-07 01:41
Hvorfor må en lese boken til Atkins? Anitave Lavkarbo generelt 4 24-06-04 19:42

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.