Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Titter litt innom igjen

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-04-10, 10:28   #1
raskall
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Alder: 53
raskall er ny på veien

Titter litt innom igjen

Hei

Jeg har ikke vært på lavkarbo.no siden før jeg dro av gårde til Tonsåsen rehabiliteringssenter i januar. Siden den gangen har jeg gått ned 24 kilo og er nå totalt ned 34 kilo. Jeg har også anskaffet meg en kroppsanalyse-vekt og har gått opp mer enn 10 kilo i muskler siden jeg målte det første gang på Tonsåsen 21. januar. Så reelt har 44 kilo med fett forsvunnet.

På Tonsåsen fant jeg igjen treningsgleden og trener veldig mye. Det er også årsaken til at jeg har ligget litt lavt med lavkarboen. Jeg har prøvd, men mangler den eksplosive kraften i kroppen når jeg ikke spiser karbohydratene. Men jeg er fremdeles forsiktig med dem og spiser kun karbohydrater i forbindelse med trening. Siden jeg trener hver dag så blir det jo da litt karber også.

Nå har jeg hatt et lite platå og begynte å spise lavkarbo igjen på tirsdag. Jeg spratt inn i ketose i går morges og vips så forsvant 2,5 kilo og trenden peker nedover igjen. Dette er ingen permanent overgang til lavkarbo men mest ment for å gi meg selv en kickstart på vekta igjen. Jeg har samtidig trappet litt ned på treningen men kjenner abstinensene, så fra mandag av er det full fart med trening og gode karber igjen.

Om dere har lyst til å følge bloggen min, så finner dere adressen her: http://krympe.net/. Jeg tar veldig gjerne i mot råd og kommentarer.

Les om min prosess i Krympebloggen
raskall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 12:35   #2
Vettel
Seniormedlem

Vettel sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Titter litt innom igjen

Hei igjen!!

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 13:04   #3
BlirFjong
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 42
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Titter litt innom igjen

Hei igjen, jeg følger med på bloggen din og har skrevet kommentar der du spør hvem leserne er Du er flink, stå på!

BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.