Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Jeg trenger litt inspirasjon og push i rett retning!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-05-10, 20:19   #1
Fantasma
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Stavanger
Fantasma er på en erverdig vei

Jeg trenger litt inspirasjon og push i rett retning!

Jeg var kjempeflink når jeg først startet med lavkarbo, men nå..elendig, etter min mening. Joda, jeg unngår melprodukter, pasta, ris, poteter o.l, men jeg er ikke fullt så flink som man skal/bør være.

Har gått ned fra 85kg til 77kg. Startet så smått i slutten av januar, men har vært litt av og på (høstferien spiste jeg vanlig og jeg var vel relativt dårlig i påskeferien også...), så jeg er jo fornøyd med det resultatet. Det er bedre enn ingenting, men jeg vil lenger ned. For å komme meg lenger ned kan jeg ikke sitte her å sutre og klage, men gjøre noe med det. Men som overskriften lyder så skjønner dere kanskje at jeg trenger litt inspirasjon og push i rette retning.

Så kom igjen kjære medmennesker, inspirer og push meg!

Mitt "største problem" er vel skolemat og middag på jobb. Det er jo egentlig superlett å ha med seg mat, jeg er bare så lat (foretrekker bedagelig anlagt), så jeg gidder ikke stå 150 år på kjøkkenet. Var superflink en periode...får håpe perioden kommer tilbake igjen Har dere noen lette tips til hva jeg kan lage å ha med på jobb? Har kun 3 helger igjen, så det er ikke så mange tips jeg trenger

Fantasma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-inspirert Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 11:01   #2
Fantasma
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Stavanger
Fantasma er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger litt inspirasjon og push i rett retning!

Bump

Fantasma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-inspirert Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 11:15   #3
Lill-B
Medlem

Lill-B sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Lill-B er på en erverdig vei

Kan ikke hjelpe deg så mye jeg egentlig med bare en uke på Ketolyse.
Det eneste jeg kommer på at vekten og bedre plass i klærene burde være
en kjempemotivasjon alene til å fortsette.
Har heller ikke så mye tips ang. mat siden jeg er ny, men jeg syns kald omelett i biter sammen med salat er en grei løsning på lunsj. NB! bare husk å ta med gaffel ellers blir det plundrete å spise. Lykke til!!

September trening: 540/750
Lill-B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 11:23   #4
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Når jeg skal være kjempeflink og virkelig gå ned i vekt så bruker jeg www.fitday.com. Legger inn alt jeg spiser og holder nøye kontroll på karbene. Litt pes til å begynne med, men når man kommer inn i det så går det som en lek.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 11:24   #5
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Mat å ha med på jobb er egentlig enkelt: det tar 5 minutter å lage en salat, eller to minutter å kjøpe en boks CC og en avacado.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 15:04   #6
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Omelett, laget kvelden i forveien. mUtrulig mye rart man kan dytte i en omelett.

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Grønnsaker - trenger inspirasjon! Trin Ketolysekuren 26 17-04-10 02:50
Trenger motivasjon og inspirasjon! lily Induksjonen 2 27-03-08 13:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.