Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 49
![]() |
Bruker dere menyer?Setter dere opp menyer for hver uke eller er dere så *inn i det* at dere bare spiser på gefühlen?
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Moss <3
Alder: 41
![]() |
Sv: Bruker dere menyer?Forge gang jeg gikk på kuren og den første uken denne gangen målet jeg alt og førte opp og regnet. Men nå når jeg har kommer inni det igjen så vat jeg ca hvor mye jeg kan spise av forskjellig. Men om jeg prøver meg på noe nytt så må jeg jo rekne for å ikke få i meg for mye.
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere menyer?Det er lurt å følge menyplan og oppskriftene i boka i starten, til det sitter i fingrene. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Bruker dere menyer?Jeg planlegger før jeg handler til hele uka. Da er det lett å planlegge "overlappende" mat, at jeg kan steke f.eks kylling til flere middager, lage et eller to tilbehør og variere det med f,eks fisk og kjøtt for å få mindre matlaging. Jeg spiser stort sett bare "middag", så jeg skriver opp mange middagsforslag og lager nok til at det blir rester. Litt går i fryseren sånn at jeg kan ta det hvis jeg ikke orker å lage mat. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LKHF
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere menyer?Jeg MÅ ha middagsmeny for hver dag hele uka, ellers sitter jeg der og lurer på hva vi skal ha til middag og det blir bare tull. Dessuten kan jeg handle sjeldnere da, passer på at jeg har alt i hus til alle ukens middager osv. Veldig greit.
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 38
![]() |
Sv: Bruker dere menyer?er det generelt 15, 20 eller 30 som er det maksimale antall karber man kan spise om dagen? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketos
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dere som bruker rockering | roxette | Trening | 3 | 26-03-10 20:29 |
Hva bruker dere smør til? | Tidl. medlem | Generell diskusjon | 6 | 25-05-09 21:51 |
Er dere klar over hvor ofte dere bruker magemusklene? | lokkebiff | Generell diskusjon | 17 | 06-03-09 09:38 |
Hva kosttilskudd bruker dere? | Hapzen | Atkins kosthold | 1 | 09-09-08 09:16 |
Brie - hva bruker dere den til? | mofe | Oppskrifter | 11 | 18-03-07 13:00 |