Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Gjest
|
Bredspektret kosttilskuddhei |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: bredspektret kosttilskuddFitLine produktene er veldig gode. Jeg har ikke prøvd dem selv enda, men det er flere her inne som bruker dem fast.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: bredspektret kosttilskuddJeg tar også solaray mulltivitamin, samt magnesium, og tran |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#4 |
Gjest
|
Sv: bredspektret kosttilskuddskulle gjerne tatt spektro, men den tåler jeg ikke.. noe i den som jeg reagerer på! |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
Sv: bredspektret kosttilskuddDu finner Ketolyse produktene på www.ketolyse.no
![]() |
![]() |
#6 |
Gudinne
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Sv: bredspektret kosttilskudd
Hvordan testes dette, Nille? Jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hva en helhetsterapeut er |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
Sv: bredspektret kosttilskuddJeg forklarte det i journalen min - den gangen. Det var veldig forvirrende og Fedonisten måtte forklare meg hva som skjedde...
![]() |
![]() |
#8 |
Gudinne
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Sv: bredspektret kosttilskuddTusen takk Nille! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
![]() |
![]() |
#9 |
Jeg lever som en løve
Hvor: Trøndelag
Sv: bredspektret kosttilskuddJeg har også brukt mange forskjellige kosttilskudd opp igjennom årene. F.eks.: omega3, tran, udo's choice, vitamin c (høye doser eller mindre), andre vitaminer, div. multivitaminer, selen, krom, sink, ++ andre div. kosttilskudd. Nå har jeg ikke brukt en eneste en på over 1 år og jeg merker ingen forskjell!! Før også hvis jeg ikke har tatt noen tilskudd på en stund så merker jeg ikke noen forskjell på kroppen før eller etter. Men på lommeboka merker jeg stoor forskjell! Jeg tror faktisk de fleste er overflødig. Ihvertfall for oss som lever så sunt uansett. Men hvis det er noen som merker forskjell på om de tar eller ikke tar diverse tilskudd så er det jo bra for dem. Fortsett med det.
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Sv: bredspektret kosttilskuddFørst brukte jeg ingenting.. og det gikk rett vest etter kort tid. Så mekka jeg sammen et sammensurrium av tabletter og ble litt bedre.. Men jeg synes det ble ekstremt dyrt i lengden og ekstremt mange piller å svelge til hvert måltid. Noen ganger opp til 6-7 stykk. Men så kjøpte jeg ketolysepakka og den har virkelig gjort susen. Jeg er så opplagt som jeg aldri har vært før.. og ketosen er forsterket. Før fikk jeg svake utslag på stiksen når jeg drakk mye, men nå gir stiksen gode utslag uansett. Så for meg funker ketolysepakka utmerket.
Fjonken Æresmedlem av morovirusforeningen ![]() Medlem av fredagsklubben ![]() Medlem av piskeklubben ![]() Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg ![]() Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg ![]() Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg ![]() ![]() Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg ![]() ![]() ![]() Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg ![]() Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#11 |
Supermoderator
Alder: 54
*rekker opp hånden - og roper samtidig*
![]() |
![]() |
#12 |
Gjest
|
Sv: bredspektret kosttilskuddtakk for svar! merker på en del ting at jeg har behov for tilskudd.. feks hud og hår.. |
![]() |
![]() |
#13 |
Supermoderator
Du får ikke kjøpt direkte fra PM hvis du ikke er kunde fra før
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
![]() ![]() |
Jag tog Miviotal tidigare. Min lege hos Balderklinikken blev veldigt imponert over vad den innehøll. Jag kan inte säga jag märkte någon skillnad føre og efter. Nu tar jag Tahitian Noni juice och den kan jag inte leva utan. Jag har försökt men då kom mina muskelsmärtor tillbaks. Jag tror på att vi behöver tillskott. Dagens matvaruproduktion är så konstgjort och urvattnad att de vitaminer och mineraler som borde finnas i matvarorna inte finns där. Kanske om man bara köper økologiska ting, men det är inte lätt att hitta - och inte billigt det heller... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#15 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: bredspektret kosttilskuddJeg har lenge sverget til Solaray (og brukt denne), men nå vet jeg ikke lenger. Sønnen min strevde med lav hemoglobin med symptomer (dvs. trett, uopplagt, redusert matlyst mm). Foret han med Solrays multivitamin for barn i nesten 3 mnd. Skjedde ingen forandring, verken i symptomer eller på blodprøver.
![]() |
![]() |
#16 |
Gjest
|
Sv: bredspektret kosttilskuddtakk for svar |
![]() |
![]() |
#17 |
Administrator
Sv: bredspektret kosttilskuddSolaray Spektro finnes både med og uten jern.
![]() |
![]() |
#18 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: bredspektret kosttilskuddJoda, jeg vet det
![]() |
![]() |
#19 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Man kan kjøpe alle pm sine produkter her. Sist redigert av Georgine : 26-07-10 kl 19:43. Årsak: Selger/reklame |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#20 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: bredspektret kosttilskuddHar foresten også gåttned bortimot 20kg etter at jeg begynte med Fitline har så mye energi til overs at trening er en fryd og ikke et ork som det var før |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#21 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: bredspektret kosttilskuddHer var det mye jeg ikke hadde hørt om engang. Bruker "bare" Nycoplus omega 3 multi. Innholder vit.a, d, c, e,k, b, folat, niacin, pantotensyre, jod, sink, magnesium, selen, kobber, mangan, krom og konsentrert fiskeolje. I tillegg tar jeg kalsiumtabeletter. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kosttilskudd | Paris | Kosttilskudd | 1 | 28-09-09 11:05 |
Kosttilskudd | Stanley Ogden | Spørsmål og svar | 2 | 25-06-09 14:42 |