Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
![]() |
Ned i vekt på høykarbomat....Jeg har spist 'normalt' en ukes tid eller mer og plutselig går vekta nedover igjen etter å ha stått bom stille på lavkarbo. Middagen består som regel alltid av grønnsaker og kjøtt/fisk el l, så jeg har ikke spist pasta ris, potet. Bare at frokost og lunch har bestått av litt grovt brød. Og jeg har ikke slikt voldsomt søtsug om kvelden som jeg hadde før på karbokjøret... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala fedon
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 58
![]() |
Sv: Ned i vekt på høykarbomat....Klart det er mulig å gå ned i vekt på noe annet enn lavkarbo! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ned i vekt på høykarbomat....Kanskje du har spist FOR lite kh, tidligere? Eller spist deg over "passe mett" fordi du har spist lavkarbo-mat og ikke tenkt over det, mens nå spiser du normal mengde fordi brød er "litt ulovlig"? Om du forstår. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
![]() |
Sv: Ned i vekt på høykarbomat....Jeg har aldri spist ketogent fordi jeg ammer, men har merka på lavkarbo at jeg har sluppet å få søtsug om kvelden og det er godt. I tillegg har det gått greit å spise litt 70% mørk sjokkis istedet for tidligere en hel plate melkesjokolade |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala fedon
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ned i vekt på høykarbomat....Forstår! Flott at du har funnet ut hva som funker for deg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() |
Sv: Ned i vekt på høykarbomat....Jeg har lurt litt i det siste om det kan handle om at vi gjør en mønsterbrytning for kroppen. Når vi gjør noe nytt, får vi en respons i kroppen. Lavkarbo blir jo et mønster etterhvert, og kroppen kan gå litt i dvale i forhold til vektnedgang. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ned i vekt på høykarbomat....Det bare datt en tanke ned i hodet mitt her....Det hender jo at man får råd ved stopp i nedgangen, å kutte ut noe, enten melkeprodukter eller noe sånt. Kanskje en bør snu på flisa? At en bør TILFØRE noe? Vet ikke hva, da..Frukt? Potet? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ned i vekt på høykarbomat....Skaldeman er jo ganske rigid når det gjelder karber, men skriver også om å innføre en "sommer" når vekta står stille. Tanken er vel at vi spiste karber fra bær og slikt om sommeren, for så å stramme inn om vinteren til fett og proteiner. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! | Celba | Lavkarbo generelt | 11 | 18-08-11 14:32 |
Opp i vekt? | Lars'ern | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 21 | 09-01-10 17:35 |
Rar vekt ... | marithja | Generell diskusjon | 7 | 02-10-09 10:23 |
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? | Tidligere bruker | Spørsmål og svar | 7 | 20-02-07 13:16 |