Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Utskeielser og vektoppgang

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-06-10, 20:22   #1
Paris
Seniormedlem

Paris sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Utskeielser og vektoppgang

Hei dere kloke hoder

Hvorfor er det egentlig sånn at du legger på deg opp mot en kg, kanskje mer, bare fordi du i et måltid skeier ut med for mye karbo? Hva er egentlig forklaringen her?

Sist jeg gikk på lavkarbo, i høst, skeiet jeg ikke ut en eneste gang ettersom jeg kan huske. Jeg var veldig streng med meg selv. Nå har jeg ikke vært så flink må jeg innrømme, og nå gikk jeg opp 800 g på en dag, og enda ikke kommet det av igjen. Så jeg blir bare litt stuss hvordan ting funker...syns jeg er oppblåst og fæl på magen - den reagerer visst fort på karbo Men så må jeg ha nok karbo også for å gå ned, så jeg skjønner at dette er noe man må bare føle seg frem med. Problemet er at man går så mye opp bare ved en "liten" bom. Klart man prøver alt man kan, men jeg er et svakt menneske

Ha en super helg da dere!! No skal eg kose meg med vannet mitt!

Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 20:52   #2
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Utskeielser og vektoppgang

Opprinnelig lagt inn av Paris, her.

Hei dere kloke hoder

Hvorfor er det egentlig sånn at du legger på deg opp mot en kg, kanskje mer, bare fordi du i et måltid skeier ut med for mye karbo? Hva er egentlig forklaringen her?

Sist jeg gikk på lavkarbo, i høst, skeiet jeg ikke ut en eneste gang ettersom jeg kan huske. Jeg var veldig streng med meg selv. Nå har jeg ikke vært så flink må jeg innrømme, og nå gikk jeg opp 800 g på en dag, og enda ikke kommet det av igjen. Så jeg blir bare litt stuss hvordan ting funker...syns jeg er oppblåst og fæl på magen - den reagerer visst fort på karbo Men så må jeg ha nok karbo også for å gå ned, så jeg skjønner at dette er noe man må bare føle seg frem med. Problemet er at man går så mye opp bare ved en "liten" bom. Klart man prøver alt man kan, men jeg er et svakt menneske

Ha en super helg da dere!! No skal eg kose meg med vannet mitt!

Karbo trenger en del vann. Ergo skeier du med en del karbo samler du en del vann. Men det er bare vann, ikke fett og går fort bort når du spiser rett igjen

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 21:45   #3
Paris
Seniormedlem

Paris sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Utskeielser og vektoppgang

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Karbo trenger en del vann. Ergo skeier du med en del karbo samler du en del vann. Men det er bare vann, ikke fett og går fort bort når du spiser rett igjen

Så bra å vite!! Begynte å lure på hvordan det skulle gå dersom jeg hadde tatt helt av i 1 uke.... opp 7 kg liksom

Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta om utskeielser på lavkarbo Pål Spørsmål og svar 57 27-01-11 16:28
Utskeielser ElinPelin Dr Lindbergs 4 11-01-09 10:30
Når ser man helgens utskeielser på vekta? stinemarie Ketolysekuren 8 25-06-07 16:41
Utskeielser og innhenting igjen Ariel Lavkarbo generelt 3 04-07-06 12:52
Alternativer til utskeielser... HP Fysisk og mental helse 4 03-10-04 16:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.