Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skal ut på lunsj i dag

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-10-09, 10:47   #1
Live77
Juniormedlem

Live77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nes i Akershus
Live77 er på en erverdig vei
Smile

Skal ut på lunsj i dag

Jeg har enda ikke satt meg kjempegodt inn i kuren, men har lyst til å starte, men av den grunn lurte jeg på hva jeg f.eks kan bestille av mat når jeg skal ut på lunsj. Salat regner jeg med er greit, men noen som har noen tips? Typ på Peppes, Egon o.l

Live77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 10:52   #2
jvb
Seniormedlem

jvb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 48
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Skal ut på lunsj i dag....

Anbefaler at du setter deg inn i kuren først, er mye forskjellig som kan være overraskende fullt av karbohydrater, også i noen typer salater.

Gammel 14-10-09, 11:22   #3
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skal ut på lunsj i dag....

Salat med ost og skinke eller kylling pleier å være greit, men be de droppe maisen og brødet Omelett er også fine greier om det er på menyen.

Gammel 14-10-09, 17:07   #4
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem

SunnhetMedSirrup sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Skal ut på lunsj i dag ...

du kan altids kjøpe en biff eller lignende, men uten chipsen /potetene, selvfølgelig!

men NOEN former av kinamat kan gå bra,men de fleste er det fult av sukker i sausen.

Gammel 15-10-09, 06:12   #5
Margrethe
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Margrethe er ny på veien

Sv: Skal ut på lunsj i dag

Indisk mat går også som regel bra.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 13:03   #6
Meatscience
Medlem

Meatscience sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 49
Meatscience er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Live77, her.

Jeg har enda ikke satt meg kjempegodt inn i kuren, men har lyst til å starte, men av den grunn lurte jeg på hva jeg f.eks kan bestille av mat når jeg skal ut på lunsj. Salat regner jeg med er greit, men noen som har noen tips? Typ på Peppes, Egon o.l

Jeg elsker Egon! Jeg bestilte biff, og sa at jeg ikke spiser poteter. Den hyggelige mannen bak disken sa "Det er ikke noe problem, vil du ha ekstra salat i stedet, eller vil du ha noe annet tilbehør?" Lett som en plett! Ah, jeg skal love deg at jeg nøt den middagen! Deilig med steder der man ikke får rare blikk når man har litt "uvanlige" ønsker. Dette var forøvrig deres filial i Sandvika.

Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 14:35   #7
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Meatscience, her.

Deilig med steder der man ikke får rare blikk når man har litt "uvanlige" ønsker.

Åh ja, det er flott. Har lang erfaring med å ytre 'rare' ønsker jeg, siden jeg i alle år har mast om å få slippe løk i maten Kan skrive under på at det slett ikke er alle steder de hører etter når man prøver å spesifisere noe sånt i bestillingen sin!

Men når jeg og kostholds-orientert mor skal spise god middag velger vi som regel Big Horn - god biff og kryddersmør og coleslaw/soppstuing/brokkoli, mm!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 17-10-09, 14:46   #8
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Men når jeg og kostholds-orientert mor skal spise god middag velger vi som regel Big Horn - god biff og kryddersmør og coleslaw/soppstuing/brokkoli, mm!

Også sørger de for at man går ut sjelden, med de prisene... For god biff ute, prøv Trancher på grünerløkka i stedet

Gammel 17-10-09, 15:20   #9
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

For god biff ute, prøv Trancher på grünerløkka i stedet

Jaa, der har jeg nøyd meg med å gå forbi og stirre nysgjerrig, så langt. Skal huske det neste gang utemiddag kommer på banen.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 17:32   #10
Tunrida
Medlem

Tunrida sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Tunrida er på en erverdig vei

Jeg har blitt bedt med ut på kinaresturant i kveld.. Noen som vet hva man kan spise der som ikke er alt for ille?
Skal ut å feire noe i dag, så vil jo ikke si nei bare fordi jeg går på lavkarbo..

Tunrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 17:54   #11
Vintergumman
Medlem

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Spydeberg
Vintergumman er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Også sørger de for at man går ut sjelden, med de prisene... For god biff ute, prøv Trancher på grünerløkka i stedet

Vet du, den kan jeg helhjertet anbefale. Uten tvil det beste stykket kjøtt jeg har spist i mitt 27 år lange liv.

Vintergumman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - trur eg Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til lunsj? Marianne Lunsj 347 20-09-14 18:30
Hva skal jeg spise til lunsj på ketolysekuren i dag? bankebenken Ketolysekuren 21 10-05-09 21:20
Hva spiser du til lunsj? Hannehk Dr Lindbergs 1 26-11-08 18:00
Lunsj overlap Ketolysekuren 3 20-03-08 13:10

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.