Justere kostholdet?
Hei!
Jeg er ny her. Har "spist meg slank" på ekstrem dietten til spisdegslank.no og er ned 12 kg siden 04.05.10. Jeg er straks der jeg vil være i vekt, og vil gjerne ha noen tips.
Etter "ekstrem dietten" består min egenkomponerte lavkarbo stil av følgende:
Frokost: 4-5 egg, ei pakke bacon (stjernebacon til 29kr) eller 150 gram røkelaks de dagene jeg ikke bruker bacon. Bruker også en del meierismør til steking som helles over omeletten. 1 til 2 ganger i uka slenger jeg også i litt løk og purre i omeletten. Drikke: Vann
Lunch: En del issalat, 2 skiver skinke, 2 skiver ost, litt reker og majones, 1 kokt egg. Drikke: Vann.
Middag: Kjøtt i form av kyllingfilet, ytrefilet, hamburgere fra grillstad (3 karber på 100), ost og som vanlig litt ekstra meierismør og evt seter rømme.
Kvelds: Sjeldent sulten, men hvis jeg er det blir det noen skiver ost og skinke bare + vann.
Jeg har en aning at jeg ikke får i meg alt jeg trenger selv om formen aldri har vært bedre! Vil gjerne sikre meg 
1. Hvilke bær anbefales?
2. Hvilke multivitaminer er best? (dokumentert best også!)
3. Noen som generelt vil tilføre noe til kostholdet?
Det er litt tiltak for meg å få i meg nok grønnsaker, så derfor jeg gjerne vil ha bra kosttilskudd som anbefales her og ikke i TV reklame. hehe 
|