Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Reumatiske /becheterev smerter ...Noen her som syns lavkarbo kostholdet hjelper på dette?..dette er i tillegg til vekt tap., ett stort håp for meg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Reumatiske /becheterev smerter..Jeg er jammen ikke sikker på om det er innbildning eller tilfelle, men jeg syns kanskje jeg er litt mindre stiv nå enn for 1 uke siden. Det er bare 1 uke siden jeg startet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Redusere karber i hverdagen
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Reumatiske /becheterev smerter ...:-)...så bra da, jeg merker ikke noe ennå...jeg har ikke fått noe diagnose, men de tror det er bechterev..men fiinner ikke noe på bildene, men symptomer og div annet er der...håper det hjelper med dette kostholdet etterhvert |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reumatiske /becheterev smerter ...Hvis jeg ikke tar feil så er raumatisme en autoimmun sykdom? Lavt inntak av karbohydrater og høyt inntak av fett har positiv virkning påd e fleste autoinmmune sykdommer fordi det hemmer betennelser. Også hjelper alt fettet til å smøre huden innenfra.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Reumatiske /becheterev smerter ...Revmatisme er en autoimmun sykdom ja, og det du sier høres logisk ut. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Redusere karber i hverdagen
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
![]() ![]() ![]() |
Sv: Reumatiske /becheterev smerter ...Jeg har ingen diagnose enda, men utredes for både revmatisme og ME. Etter at jeg betynte med lavkarbo for snart 4 uker siden, har jeg mindre verk i kroppen på dagtid. Spesielt hendene er mye bedre. Om nettene våkner jeg fortsatt av smerter i kroppen. Det er litt for tidlig å si om det er kostholdet som er årsaken til at jeg har mindre smerter nå, for jeg har uansett gode og dårlige perioder smertemessig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Eurodiett
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
![]() |
Sv: Reumatiske /becheterev smerter ...Astmaen min ble bedre i løpet av en uke. Har halvert medisinbuken. Håper at langtids lavkarbo kan hjelpe ytterligere. Astma er jo også en betennelsestilstand. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Mens smerter i 1.5 uke | Amereta | Atkins kosthold | 3 | 04-11-09 10:23 |
Smerter av kosttilskuddene | Carisma | Kosttilskudd | 4 | 19-02-09 10:38 |
Smerter | Smultsmurfen | Spørsmål og svar | 4 | 06-01-09 10:13 |
Spm til legen, om diffuse smerter | Clarissa | Ketolysekuren | 17 | 12-03-08 23:07 |
Smerter i mellomgulvet | dittdattdott | Ketolysekuren | 5 | 12-09-06 00:30 |