Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
FettTror jeg spiser for lite fett, trenger vel en del jeg, særlig siden jeg ammer- eller bør jeg spise mer karber siden jeg ammer?
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Kr.Sand
![]() ![]() |
Sv: Fett
Da jeg ammet på lavkarbo var jeg opptatt av næringsstoffene jeg fikk i meg, ikke bare fett mengden. Avokado og forskjellige nøtter som du spiser er jo supert,(spes valnøtter er bra, omega 3) veldig fettrikt og masse næringsstoffer. Spe ev på med frø (solsikkefrø f. eks) Fet fisk (laks og ørret,makrell) og oliveolje er jo også bra. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: PureFood Lifestyle
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: FettTusen takk for svar Nonta. Jeg håper da jeg går ned, gikk ned sist uke, selv om jeg ser ut til å stå stilt hittil denne uka. Veier meg hver dag da jeg har funnet ut at det funker motiverende. Mini har lat godt på seg hun og, hadde jeg tatt av prosentvis like mye som hun har lagt på seg siden fødsel, så hadde jeg nok hvert i mål nå
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ray Peat: Ja til mettet fett, nei til flerumettet fett | Solan | Generell ernæringsdebatt | 37 | 26-08-11 14:48 |
Forbrenn fett med fett- artikkel i Dagbladet i dag | Anne | Generell diskusjon | 1 | 12-08-10 11:50 |
Fett og proteiner ga ikke vektøkning, men det gjorde fett og sukker | LenaBeatrice | Lavkarbo generelt | 13 | 11-12-09 20:10 |
Sukker + fett = fett, proteiner + fett = lett! | grotingeling | Generell ernæringsdebatt | 1 | 11-12-09 09:25 |
Hvorfor forbrenner man mer fett når man spiser fett? | Pelen | Ketolysekuren | 9 | 30-07-09 20:08 |