Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som har tips til hvordan man på billigst mulig måte kan ha en fortreffelig helg i København?
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reise billig er enten danskebåten som enkelte ganger kan fåes veldig billig tur/retur eller buss til Helsingborg som koster 150kr! Husker ikke hva denne bussen heter i farten... men vet mange interrailere bruker denne for og komme billigst mulig til sonen med Danmark. Så når du kommer til Helsinborg, må du komme deg over til Helsingør på den danske siden med enten ferje eller buss/tog. Derfra er det ganske billig med toget til Køben.
"All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost" Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :)
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Overnattingen kan jeg ikkje hjelpe deg sånn veldig med. Men siste jeg bodde i København i mars i fjor bodde vi på et hotel rett ved siden av togstasjonen som kostet 500kr per natt for et dobbeltrom, inkl frokost. Er ikke veldig billig, men syntes 250kr for et hotell med grei standard er en ok pris for noen dager.
"All that is gold does not glitter, Not all those who wander are lost" Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :)
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tusen takk for innspill, friflex!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|